نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1395 - 8:47   |   کد مطلب: 21041
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف ۳۰۵۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان ملایر طی ۸ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش ملایری ها؛شعبان ترک نیا افزود: با توجه به اینکه درصد زیادی از تصادفات درون شهری در شهرستان مربوط به موتورسیکلت ها است و همچنین عمده تخلفات موتورسیکلت ها مربوط به عدم استفاده از کلاه ایمنی و انجام حرکات مارپیچ است، در راستای کاهش تصادفات موتورسیکلت، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح در سطح شهرستان طی هشت ماه گذشته ۳۰۵۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و برای اعمال قانون روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ ترک نیا در پایان از تمام راکبان موتورسیکلت خواست به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و مواجه شدن با اعمال قانون توسط ماموران به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از کشف ۲۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

شعبان ترک نیا گفت: در راستای مبارزه جدی و بی امان با ورود هرگونه کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی، در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و بلافاصله آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون تعداد ۵ هزار و ۶۱۱ عدد انواع ظروف چینی خارجی فاقد هرگونه مجوز به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و متهم به همراه پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

دیدگاه شما