پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

17. آذر 1395 - 8:45   |   کد مطلب: 21036
گروه نمایشی «سپید و سیاه ملایر» در سومین جشنواره سراسری تئاتر خمسه خوش درخشیدند.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛ مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری سوگواره خمسه به میزبانی تهران برگزار شد که یک بار یدگر هنرمندان خوش ذوق تئاتر ملایر خوش درخشیدند.

در همین راستا سرپرست گروه نمایشی سپید و سیاه ملایر اظهار کرد: سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین‌های مذهبی "خمسه"با رویکرد تکیه و توجه بر نیروی متخصص در بخش‌های مسابقه صحنه‌ای، نمایشنامه نویسی و تئاتر خیابانی، مدافعان حرم، آیینی، بچه‌های مسجد به میزبانی تهران برگزار شد.

مهدی حبیبی گفت: در این دوره از جشنواره کاوه مهدوی، سید علی موسویان و لیلا جنیدی از هنرمندان با سابقه تئاتر خیابانی به عنوان هیأت انتخاب بخش تئاتر خیابانی سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین‌های نمایشی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه گروه نمایشی سپید و سیاه با نمایش «رونوشتی از بهشت » در سومین سوگواره تئاتر خمسه شرکت کرده بود افزود: در آئین اختتامیه که در روز یکشنبه چهاردهم آذرماه برگزار شد این نمایش موفق شد تندیس جشنواره و جایزه اول کارگردانی توسط بنده و تندیس جشنواره و جایزه اول بازیگری زن توسط نرگس خاک‌کار و همچنین تندیس جشنواره و جایزه اول بازیگری مرد را توسط مصطفی کولیوندی  کسب کند.

حبیبی با تاکید بر اینکه نمایش «رونوشتی از بهشت » به عنوان کار برگزیده این دوره از جشنواره نیز انتخاب شده است ادامه داد: در این جشنواره و در بخش تئاتر خیابانی 16 کار، در بخش مدافعان حرم هشت اثر و در بخش تئاتر صحنه‌ای هم هشت نمایش شرکت کرده بودند.    

وی گفت: این دوره از جشنواره تئاتر خمسه به دبیری علی اصغر خسروی و به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  برپا شد.  

کارگردان نمایش خیابانی «رونوشتی از بهشت» در مورد داستان این اثر گفت: قصه این نمایش حکایت نانوایی است که با حضور در بین مردم داستان‌هایی از حکایت‌ نان‌های حلال و حرام را برای مردم عنوان می‌کند و در این راه با اتفاقات و مشکلاتی هم مواجه می‌شود.

وی ضمن معرفی عوامل این نمایش گفت: در این کار علاوه بر خودم، نرگس خاک‌کار، مصطفی کولیوندی، سجاد عبدلی، محمد و کیمیا حسینی به همراه محدثه غفاری به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده و آرمان اکبری هم وظیفه انتخاب و پخش موسیقی را بر عهده دارد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار