نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. آذر 1395 - 13:48   |   کد مطلب: 21017
دومین دوره انتخابات اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در این انتخابات با اشاره به نقش کارهای خیر در جامعه اظهار داشت: افرادی که کارهای خیر انجام داده علاوه بر اجر دنیوی دارای باقیات‌الصالحات هستند

وی افزود: انجام کارهای خیر سبب ماندگار شدن فرد خیر شده که نسل‌های مختلف از آن بهره برده می‌برند.

فرماندار ملایر گفت: انجام کارهای خیر محدود نبوده و در همه امور می‌توان کار خیر انجام داد و فقط نیت‌ها نه است و خیرین در عرصه‌های مختلف کمک می‌کنند.

وی گفت: در دنیای پرهیاهو امروز که ناهنجاری‌های بسیار وجود داشته و هرروز رو به افزایش است خیرین افراد شاخصی بوده که برای رضای خدا امور خیر را انجام می‌دهند.

رضایی افزود:  در بخش‌های مختلف خیرین فعالیت کرده اما در حوزه سلامت انجام کارهای خیر ارزش حیاتی داشته و خیرین این بخش  به کمک جان انسان‌ها می‌آیند.

وی با تقدیر از عملکرد خیرین سلامت در شهرستان ملایر بیان کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر که سنگ بنای آن را یک پزشک متعهد بنانهاده در طی مدت کوتاه فعالیت خود اقدامات مؤثری انجام داده  امروز بیش از 200 نفر عضو دارد.

فرماندار ملایر با اشاره به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: طرح تحول سلامت یکی از اقدامات مهم و اساسی و ماندگار دولت یازدهم بوده که علی رقم تمامی تنگناهای اقتصادی و مشکلات مالی آن را اجرا کرده است.

گفتنی است در این نشست کاندیداهای اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان  ثبت نام کرده و پس از برگزاری انتخابات اعضای آقایان عباس آذر همایون با 39 رای، بهروز رحیمیبا 36 رای، اکبذ غلامعلیان با 35 رای، محسن ترکاشوند با 34 رای، حسین دشتی با 28 رای، رسول هندی با 26 رای و غلامرضا نبئی با 20 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و هوشنگ عضدی با 14 رای و مصطفی میرزایی با 12 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

آقایان وحید رستمی  با 33 رای و غلامرضا بهرور با 29 رای به عنوان بازرس مجمع خیرین سلامت ملایر انتخاب شدند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار