نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آذر 1395 - 14:24   |   کد مطلب: 20951
رسانه‌های خبری از سقوط یک هواپیما با 81 خدمه و سرنشین که حامل بازیکنان یک تیم فوتبال برزیلی بوده است خبر دادند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛رسانه های خبری از سقوط یک هواپیمای حامل بازیکنان یک تیم فوتبال برزیلی در کلمبیا خبر دادند. 

شبکه راشا تودی از احتمال زنده ماندن تعدادی از سرنشینان خبر داده است اما علت و نحوه سقوط هنوز مشخص نیست.

مقامات کلمبیایی می‌گویند که به آنها گفته شده این هواپیما 81 خدمه و سرنشین داشته داشته است که تعدادی از آنها بازیکنان تیم فوتبال «چاپه کوئنسه» از لیگ سری A برزیل بوده‌اند.

رسانه‌های محلی کلمبیا گزارش دادند که هواپیمای سقوط کرده کاملا نابود شده و تعدادی از سرنشینان هواپیما کشته شده‌اند اگرچه هنوز آمار قطعی کشته‌ها مشخص نیست.

در تازه ترین خبر، مقامات فرودگاه «خوزه ماریا کوردووا» کلمبیا می‌گویند از سرنشینان هواپیما حداقل 6 نفر جان سالم به دربرده‌اند.

مسئول تیم امداد و نجات کلمبیایی اعلام کرد که هواپیما هنگام سقوط دچار انفجار نشده و به‌ همین دلیل احتمال می‌رود بسیاری از سرنشینان هواپیما زنده بمانند.

فرماندار منطقه«لاکِخا»ی کلمبیا اعلام کرد که طبق اطلاعات اولیه 25 نفر در حادثه سقوط هواپیمای برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.

در تازه ترین خبرها، پلیس کلمبیا پس از چندین ساعت از سقوط این هواپیما و عملیات امداد و نجات اعلام کرد که از 81 سرنشین 76 نفر کشته و فقط 5 نفر از آنها زنده مانده‌اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار