نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آذر 1395 - 22:46   |   کد مطلب: 20930
منابع میدانی در حلب اعلام کرده اند با تداوم پیشروی امروز ارتش سوریه و نیروهای محور مقاومت، تروریست‌ها از مناطق محاصره شده‌ی شمالی به سمت جنوب فرار کرده و هر لحظه امکان آزادی مناطق شمالی در شرق شهر حلب وجود دارد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از پایگاه فارس؛ آخرین خبرها از شرق شهر حلب حاکیست، تروریست‌ها پس از شکست سنگین در جبهه‌های مختلف از محله های شمال شرقی از جمله «الحیدریه، بستان الباشا، الهلک، عین التل و الشیخ خضر» عقب نشینی کردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد: با پیشروی‌های نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت، عناصر تروریستی مناطق شمالی را در شرق شهر حلب ترک کرده‌اند.

این منبع میدانی افزود: تروریست‌ها به سمت محله‌های جنوبی از جمله «الشعار» و «الصالحین» عقب نشینی کردند.

 

دقایقی قبل نیز نیروهای مقاومت فلسطینی پس از پیشروی‌ها در محله «الصاخور»، خود را به «میدان الصاخور» رسانده اند.

به گزارش گروه بین الملل فارس درگیری‌ها در این محور به شدت ادامه دارد و نیروهای سوری فقط 500 متر با محله شیخ حلبی فاصله دارند و در صورت بازپس گیری این منطقه به محله راهبردی «سلیمان حلبی» خواهند رسید.

متاسفانه در جریان عملیات امروز «محمد رافع» فرمانده عملیات فدائیان قدس در جبهه شرق حلب در محله «بعبدین» به شهادت رسید.

به گزارش بین الملل فارس، درگیری‌ها همچنان در محله الصاخور ادامه دارد و بخش غربی این منطقه همچنان آلوده به عناصر تروریستی است.

در صورت پاکسازی کامل محله الصاخور ارتباط عناصر تروریستی در شمال و جنوب محلات شرقی حلب به طور کامل قطع می شود.

منابع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرده اند با فرار تروریست ها هر لحظه امکان آزادی مناطق شمالی در شرق شهر حلب وجود دارد.

پایین بودن تراکم جمعینی و ساختمانی در مناطق شمال پیشروی های ارتش را آسان تر کرده است. حال باید منتطر ماند و دید تروریست ها در مناطق شمال در شرق شهر حلب کدام گزینه را انتخاب می کنند؛ مرگ یا فرار.
یک منبع میدانی در گقت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد بیش از 90 درصد محله بستان الباشا هم از وجود تروریست ها پاکسازی شده است. وی افزود: این محله از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می شود و فقط بخش‌های جنوبی آن آلوده به عناصر تروریستی است.

به گفته این منبع، نیروهای سوری و مقاومت مناطق «الانذارات» و «المحالج» را در حومه محله «بعبدین» از وجود تروریست‌ها پاکسازی شده است.

وی همچنین با اعلام خبر درگیری شدید در محله الحیدریه گفت: «نیمی از این محله در شرق شهر حلب آزاد شده است».

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما