نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1395 - 14:21   |   کد مطلب: 20887
فرمانده انتظامي استان از کشف 119 کيلوگرم ترياک و دستگيري سه سوداگر مرگ در شهرستان ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها سردار "مهديان نسب" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر با انجام اقدامات دقيق توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در يک عمليات مشترک و ضربتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ملاير ، سه نفر از توزيع کنندگان عمده مواد مخدر دستگير شدند.

وي افزود: با بازرسي از مخفيگاه اين سوداگران مرگ ، مقدار 119 کيلو و 50 گرم ترياک کشف و تعداد يک دستگاه خودروي سواري نيز توقيف شد .

سردار مهديان نسب گفت: برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر از اولويت هاي مهم انتظامي استان در سال جاري است و عزم پليس براي زمين گير کردن توزيع کنندگان خرد و عمده اين طاعون قرن جدي است.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه بيان داشت: در کنار اقدامات و ماموريت هاي سخت افزاري پليس ، همکاري و مشارکت اقشار مختلف مردم به منظور ايجاد احساس خطر از عواقب شوم گرايش به اين پديده خانمانسوز و راه اندازي نهضت روشنگري براي آگاه سازي عمومي نسبت به مضرات مخرب آن الزامي است و بايد بپذيريم که اين دو مقوله همراه با هم براي مقابله ،موفق و اثربخش خواهد بود .

دیدگاه‌ها

این آقا قاچاقچی سالها ست به این کار مشغوله اسمشو ح ز است وبا پشتیبانی برادرش سالهاست خون مردم را ميمکه درضمن اهل روستای ازناو بازهم آزاد میشه مطمئن باشید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار