نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آذر 1395 - 9:38   |   کد مطلب: 20883
همزمان با روز پایانی هفته کتاب طی مراسمی با حضور جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی شعر و ادب انجمن های ادبی از کتاب «شکوه های پنهانی» تألیف احمد رادفر رونمایی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  غلامرضا جمالی زاده در این مراسم اظهار داشت: حضور یافتن در محافل ادبی را همیشه از افتخارات خود می دانیم چرا که قرار گرفتن در چنین اجتماعاتی در بین تفکرات و اندیشه های ادبی  سبب می شود بیشتر به لطائف و زیباییهای شعر و ادب دقت کنیم.

وی عنوان کرد: وجود فرهیختگان و شعرای خوبی، سبب می شود بیش از گذشته به حوزه ادبیات بپردازیم و در همین خصوص، سعی نموده ایم در حد بضاغت اندکمان، برنامه های ادبی شهرستان را در سطح شایسته ای برگزار کنیم و با توجه به تغییرات به عمل آمده در اداره، امیدواریم فعالیت انجمن های ادبی بهتر از قبل سامان یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به حضور فعال احمد رادفر نویسنده کتاب «شکوه های پنهانی» در انجمن های ادبی ملایر، افزود: از شاخصه های آقای رادفر معلمی و اهل ورزش بودن ایشان است و از آنجا که برخورداری از بعد آموزشی و تفکراتی ورزشی برای داشتن جامعه سالم مفید است؛ این شاعر گرامی هم واجد این خصایص هستند.

وی خاطر نشان کرد: شعرهای پر محتوایی  که شاعران می سرایند؛ همه در ساختن جامعه سالم مفید است و یکی از علت هایی که امروزه از ناهنجاری ها می نالیم، کم توجهی و دور شدن از مباحث ادبی و فرهنگی است.  

جمالی زاده عنوان کرد: انتشار و چاپ سالانه حدود 15عنوان کتاب در ملایر از افتخارات فرهنگی شهر ملایر است.

احمد رادفر شاعر و نویسنده کتاب «شکوه های پنهانی» هم در این مراسم گفت: از همه شعرای انجمن های ادبی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کوهنوردان شرکت کننده در این مراسم سپاسگزارم و این کتاب را هدیه می کنم به همه اعضای انجمن های ادبی، ورزشکاران و کوهنوردانی که همیشه به قله های معرفت توجه دارند.

لازم به ذکر است، احمد رادفر متولد 1324 در ملایر و دبیر و مربی بازنشسته ورزش و عضو انجمن ادبی شهریار و پروین می باشند که این کتاب را امسال در 7 دفتر تنظیم و توسط انتشارات آوازة دانش ملایر به چاپ رساند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار