نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1395 - 15:05   |   کد مطلب: 20870
فرمانده سپاه ملایر گفت: از ابتدای سال تاکنون 50 طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر افتتاح‌شده که این پروژه‌ها برای 120 نفر اشتغال‌زایی کرده است.

داود ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اقدامات بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با نام‌گذاری سال 1395 توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توجه هر چه بیشتر به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ایجاد اشتغال و توسعه کارگاه‌های زودبازده با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرستان مهم‌ترین فعالیت در راستای اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر است.

فرمانده سپاه ملایر گفت: بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای طرح خای اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر در نظر گرفته‌شده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

ابراهیمی با اشاره به تعداد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی افتتاح‌شده از ابتدای سال در ملایر بیان کرد: در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال تاکنون 50 طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح‌شده است.

وی گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر پرورش ماکیان، پرورش ماهی، زنبورعسل، پرورش قارچ و صنایع تبدیلی و تولیدی است.

فرمانده سپاه ملایر گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 7 میلیارد ریال به متقاضیان از طریق بانک مهر اقتصاد واگذارشده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در ملایر بیان کرد: با اجرای این 50 پروژه برای 120 نفر اشتغال‌زایی ایجادشده است.

ابراهیم با اشاره به افتتاح سه پروژه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج بیان کرد: هم‌زمان با هفته بسیج سه طرح اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی، پرورش مرغ بومی و پرورش قارچ خوراکی افتتاح می‌شود.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار