نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آبان 1395 - 15:43   |   کد مطلب: 20826
امام‌جمعه ملایر گفت: حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین نمایاندن حکومت نمونه اسلامی به تمام جهانیان بوده و نشان‌دهنده این امر است که مؤمنین همواره در مقابل یزیدیان ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به حضور میلیونی 25 میلیون عاشق حسینی در راهپیمایی عظیم اربعین اظهار داشت: بیش از 14 قرن از کربلای حسینی گذشته و امروز میلیون‌ها عاشق در اربعین حسینی حضورداشته و این مصداق بارزی از حرارت حسین در قلوب مؤمنین است که هرگز سرد نمی‌شود.

وی گفت: حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین نمایاندن حکومت نمونه اسلامی به تمام جهانیان بوده و نشان‌دهنده این امر است که مؤمنین همواره در مقابل یزیدیان ایستادگی خواهد کرد.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مردم اصفهان اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری به‌صراحت بیان کردند ما از انتخابات امریکا نه خوشحال شده و نه ناراحت می‌شویم و هرگونه اقدامی را از طرف آمریکا باقدرت پاسخ می‌دهیم.

وی تمدید تحریم‌ها برای ده سال دیگر علیه ایران را نمونه بارزی از دشمنی آمریکا با ایران عنوان کرد و گفت: تمدید این ترحیم‌ها و تصویب طرح ممنوعیت فروش هواپیما به ایران اقدامی دیگر از آمریکا بوده که نشان داد آنان نمی‌خواهد به برجام عمل کنند.

حجت‌الاسلام برقراری تأکید کرد: آمریکا و اسرائیل یزیدیان امروز زمان بوده که در بحران‌های مختلف اقتصادی و سیاسی فرورفته‌اند و دنیای امروز به حکومت اسلامی توجه ویژه دارد.

وی گفت: راهپیمایی اربعین و حضور زائرانی از 70 کشور راه آزادی خواهان جهان بوده که آمریکا و هم‌پیمانانش هرگز نمی‌توانند آن را از بین ببرند.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج بیان کرد: تفکر بسیجی تنها تفکری است که می‌تواند کشور را در مقابل تمامی تهدیدها و زیاده‌خواهی‌های دشمن نجات دهد.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی و تامید بر تفکر بسیجی در اقتصاد بیان کرد: اگر به دنبال بیرون آمدن از مشکلات اقتصادی امروز کشور هستیم باید بسیجی فکر کرده و بسیجی عمل کنیم و تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از همین تفکرات بسیجی است.

حجت‌الاسلام برقراری تأکید کرد: همه باید باهمت و حرکت جهادی به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و مسئولان باید در این حوزه گزارش‌هایی به مردم ارائه کنند چراکه خواسته تمام مردم گشایش در امور معیشت و اقتصاد و برون‌رفت از مشکلات است.

وی با تسلیت درگذشت مرضیه حدیدچی بیان کرد: خانم دباغ یک مجاهد و مبارز خستگی‌ناپذیر بوده که درراه انقلاب همواره ثابت‌قدم و استوار باقی ماند و درراه بصیرت افزایی تلاش کرد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید خزایی بیان کرد: این شهید از خبرنگاران با بصیرت کشور بوده که در میدان مقاومت و دفاع از حریم اهل‌بیت به شهادت رسید و ما در کشور امثال شهید خزایی کم نداریم.

امام‌جمعه ملایر با تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان بیان کرد: قرائت زیارت اربعین در این روز بسیار سفارش شده است و هیئت‌های مذهبی در این روز همچون دهه اول محرم عزاداری‌ها باشکوه برگزار کنند.

دیدگاه شما