نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1395 - 14:34   |   کد مطلب: 20796
بازارچه میوه و تره‌بار ملایر بلوار 15 خرداد ملایر در راستای تمرکززدایی از مرکز شهر با حضور مسئولین کلنگ زنی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظيم رضايي در آيين کلنگ زني بازارچه ميوه و تره‌بار بلوار 15 خرداد، ضمن تجليل از عملکرد شهرداري و شوراي اسلامي شهر ملاير و توجهات امام‌جمعه محترم ملاير به مسائل گوناگون شهرستان، ايجاد بازارچه در مناطق حاشیه‌ای شهر را يکي از اقدامات شايان توجه و مؤثر در تمرکززدایی از شهرستان و گسترش خدمات‌رسانی متوازن و در دسترس به‌تمامی شهروندان دانست.

فرماندار ويژه ملاير افزود: خوشبختانه ملاير در قياس با ساير شهرهاي هم‌تراز خيلي از مشکل تمرکز خدمات در مرکزيت شهر رنج نمی‌برد و اين گوياي تدابيري است که درگذشته براي گسترش حوزه خدمات‌رسانی صورت گرفته است.

رضايي در پايان ابراز اميدواري کرد پروژه با سرعت و جديت تمام پيش رفته و در بازه زماني طرح‌شده در اردیبهشت‌ماه سال آينده آماده ارائه خدمت به همشهريان باشد.

شهردار ملاير نيز در گزارشي خبر از طرح شهرداري و شوراي اسلامي شهر ملاير جهت احداث چهار بازارچه در چهار نقطه 20 متري ايمان، انتهاي خيابان قائم‌مقام فراهاني، روبروي بيمارستان مهر و بولوار 15 خرداد ارائه کرد.

وی افزود: از مجموع اين چهار بازارچه، بازارچه بلوار 15 خرداد نخستين پروژه‌ای بوده که بااعتبار هشت ميليارد ريال در زميني به متراژ 2720 متر احداث و مجموع 39 واحد تجاري با 1920 متر سطح اشغال در يک طبقه کلید خورده است.

رضایی گفت:پارکينگ موردنیاز بازارچه در محوطه مياني پیش‌بینی‌شده و اميدواريم اين بازارچه با ارائه مناسب خدمات بخشي از نياز مردم محلي و شهرستان را به‌خوبی پوشش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار