نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1395 - 11:40   |   کد مطلب: 20793
فرمانده سپاه ملایر گفت: در روزهای هفته بسیج 120 برنامه متنوع توسط حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج در ملایر اجرا می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ داود ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج با حضور در همه اقشار جامعه به دنبال اشاعه تفکر بسیجی داشته و در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی و مبارزه به شیطان بزرگ آمریکا فعالیت می‌کند.

وی گفت: دشمن سعی داشته مه تفکر بسیجی را از بین برده و تفکر شهید فهمیده‌ها را از جوانان ما بگیرد اما بسیجیان همواره راه شهدا و امثال شهید فهمیده را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه ملایر گفت: هفته بسیج از 30 آبان و هم‌زمان با اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) آغازشده و برنامه‌های این هفته تا ششم آذر ادامه دارد.

وی با اشاره به نام‌گذاری اولین روز هفته بسیج به نام "بسیج پژواک صدای زینب (س)" بیان کرد: حضور در دسته‌های عزاداری شهرستان و حرکت هیئت‌های مذهبی از میدان امام حسین (ع) به سمت مسجد جامع و برگزاری مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) توسط بسیج جامعه زنان از مهم‌ترین برنامه‌های اولین روز هفته بسیج است.

ابراهیم افزود: دومین روز از هفته بسیج به نام "بسیج انقلابی گری و ظلم‌ستیزی" نام‌گذاری شده و حضور نخبگان در مدارس و سخنرانی پیرامون تبیین انقلابی گری از مهم‌ترین برنامه‌های محوری در این روز است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سومین روز هفته بسیج به نام " بسیج انقلابی گری و پیشرفت " بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های علمی در دانشگاه‌ها و حضور نخبگان فرهنگی در دانشگاه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های سومین روز هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ملایر گفت: برگزاری نمایشگاه قطب‌های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی برای معرفی هر جه بیشتر زمینه‌های فعالیت اقتصاد مقاومتی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های چهارمین روز از هفته بسیج بوده که به نام " بسیج انقلابی گری و کارآفرینی " نام‌گذاری شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدا، یادواره شهدای آبروی محله و غبارروبی مزار شهدا به‌عنوان برنامه‌های محوری روز پنجم نام برد و بیان کرد: روز پنجم به نام " بسیج انقلابی گری و ایثار " نام‌گذاری شده است.

ابراهیمی با اشاره به نام‌گذاری ششمین روز از هفته بسیج به نام " بسیج انقلابی گری و اقتدار جهانی" بیان کرد: در این روز تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در سالن الغدیر برگزارشده و پس از آن بسیجیان در نماز جمعه حضور خواند داشت.

وی گفت: هفتمین روز از هفته بسیج هم بانام " بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری" نام‌گذاری شده و برپایی نمایشگاه و دو همایش در این زمینه از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به افتتاح حوزه تجمیعی در ضلع جنوبی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: دو پروژه اقتصاد مقاومتی و یک سالن ورزشی در هفته بسیج در ملایر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح صندوق قرض‌الحسنه بسیج در پایگاه قالیبافان حوزه کارگری بیان کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج در پایگاه‌ها در راستای خدمات‌رسانی به بسیجیان پایگاه و افراد محله افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار