نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آبان 1395 - 14:16   |   کد مطلب: 20781
فرماندار ملایر گفت: بایستی در آموزش‌وپرورش و فارغ از هر نوع تفکری با روش‌های جدید و با واقع‌بینی مسائل دینی و اعتقادی را آموزش داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در شورای آموزش‌وپرورش ملایر با اشاره به نقش آموزش‌وپرورش در تعلیم و تریپت اظهار داشت: پس از خانواده نقش مهم تعلیم و تربیت بر عهده آموزش‌وپرورش بوده و بی از 12 سال فرزندان در اختیار آموزش‌وپرورش هستند.

وی گفت: امروز نسل جان که تربیت‌شده نسل انقلاب بوده به همه تلاش با مشکلات و شبهات زیادی درگیر بوده و ما نتوانسته این‌ها را حل کنیم.

فرماندار ملایر گفت: اگر آموزش‌وپرورش به‌درستی و بااراده کافی کار خود را انجام می‌داد امروز بسیاری از این بحران‌ها را نداشتیم.

رضایی تأکید کرد: بایستی در آموزش‌وپرورش و فارغ از هر نوع تفکری با روش‌های جدید و با واقع‌بینی مسائل دینی و اعتقادی را آموزش داد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در ملایر و لزوم توجه به بحث نماز در آموزش‌وپرورش بیان کرد: اگر ما بتوانیم فرزندانمان را نمازخوان واقعی تربیت کنیم بسیاری از مشکلات در کشور حل می‌شود.

فرماندار ملایر بحث نماز را از اولویت‌ها دانست و بیان کرد: باید هر چه بیشتر به بحث نماز بهاداده شده و با برگزاری جلسات و نشست‌ها هر جه بیشتر به این مسئله پرداخته شود.

وی گفت: در بحث آموزش هم باید یک هدف‌گذاری داشته و در موضوعات مختلف همچون المپیادها و کنکور هدف را تعیین کرده تا از اهداف نهایی غافل نشویم.

سهیلا نهاوندی نیز در این شورا با اشاره به شیوه‌نامه انسداد موانع بی‌سوادی دانش آموزان 6 تا 12 سال بیان کرد: این مسئله یکی از مطالبات مهم رهبری بوده و نیازمند توجه هر چه بیشتر است.

معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش ملایر گفت: آموزش تا 12 سال باید کاملاً رایگان بوده و برای برنامه‌ریزی در این مسئله نیازمند آمار و اطلاعات دقیق است.

وی گفت: امسال 19 هزار و 695 دانش امور در شش‌پایه ابتدای تحصیل‌کرده که سه هزار و 513 نفر آن دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما