نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آبان 1395 - 9:12   |   کد مطلب: 20756
عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: قطعاً فردی باید برای مسئولیت صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شود که در خیانت امانت نکند و اموال بیت المال و اموال عموم فرهنگیان که بالغ بر یک میلیون فرهنگی هستند، را در مسیری که مصلحت فرهنگیان است به جریان بیندازد.

به گزارش ملایری هاحجت الاسلام علیرضا سلیمی، دبیر کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در حال طی کردن مراحل قانونی خود بوده و گزارش روند تحقیق و تفحص هفته آینده در صحن علنی مجلس ارائه می شود.

وی در ادامه افزود: روند کار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره شروع شده است و گزارش آن بعد از آماده شدن به اطلاع عموم مردم به ویژه فرهنگیان خواهد رسید.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حاشیه هایی که برای صندوق ذخیره فرهنگیان در سال های گذشته به وجود آمده است گفت: کار صندوق ذخیره فرهنگیان یک کار مالی است و باید فردی متخصص در امور مالی و امین فرهنگیان برای این مسئولیت انتخاب شود.

این عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: قطعاً فردی باید برای مسئولیت صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شود که در خیانت امانت نکند و اموال بیت المال و اموال عموم فرهنگیان که بالغ بر یک میلیون فرهنگی هستند، را در مسیری که مصلحت فرهنگیان است به جریان بیندازد.

سلیمی ضمن انتقاد از سیاسی بازی های صورت گرفته در انتصابات این صندوق اظهار داشت: کج سلیقگی و بی توجهی به امور آموزش و پرورش در کشور علت اصلی به وجود آمدن این مشکلات در صندوق ذخیره فرهنگیان شده که امیدواریم جلوی انتصابات سیاسی در این نهاد هرچه سریعتر گرفته شود.

وی با بیان اینکه راهکارهایی برای وزیر جدید آموزش و پرورش جهت نپرداختن به امورات سیاسی دراین وزارتخانه وجود دارد عنوان کرد: هنوز فرصت نشده است کمیسیون آموزش با وزیر جدید آموزش و پرورش جلسه ای داشته باشد که به زودی این جلسه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار