نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1395 - 15:25   |   کد مطلب: 20700
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان خبر داد
واگذاری 22 پروژه به بخش خصوصی در استان همدان
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان گفت: با توجه به سیاست شورای اقتصاد و در راستای اقتصاد مقاومتی22 پروژه‌های عمرانی در استان به بخش خصوص واگذار شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید اسکندر صیدایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مأموریت و رسالت سازمان برنامه‌وبودجه و رصد وضعیت پروژه‌ها و پیگیری موانع پیشرفت کار بازدیدهای امروز از شهرستان ملایر انجام شد.

وی گفت: در این بازدیدها ا مسائل و مشکلات پروژه‌ها با مجریان و پیمانکاران و مسئولتان مربوطه در میان گذاشته و فرآیند اجرا پروژه ا از نزدیک دیده شد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان بیان کرد: پروژه‌های ملایر جزء اولویت‌های استان بوده و نوع مسائل و مشکلات به‌عنوان اولویت‌های کاری این سازمان است.

وی تأکید کرد: دولت به دنبال راه‌کار حمایت از پروژه‌ها بوده تا با تکمیل آن‌ها اثر خود را روی اشتغال توسعه و سلامت و پایداری شهرستان داشت باشیم.

صیدایی با اشاره به آمادگی دولت برای واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوص بیان کرد: با توجه به سیاست شورای اقتصاد و در راستای اقتصاد مقاومتی پروژه‌های عمرانی به بخش خصوص واگذار می‌شوند.

وی افزود: با توجه به همین سیاست‌ها 22 پروژه در استان همدان به بخش خصوصی واگذارشده است و اگر بخش خصوصی علاقه‌مند به واگذاری پروژه‌ای باشد به‌سرعت انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان گفت: این پروژه‌ها پس از واگذاری در طولانی‌مدت قسط‌بندی شده و پس از تکمیل آن می‌توانند به اداره‌های دولتی آن را اجاره داده و از اقساط آن کاهش یابد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات سفر ریاست جمهوری به‌ استان همدان بیان کرد: مراحل تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام‌شده و به‌زودی شاهد ابلاغ این اعتبارات به پروژه‌ها هستیم.

 

دیدگاه شما