نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1395 - 15:21   |   کد مطلب: 20699
نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت و توسعه در هر منطقه‌ای بحث راه‌های مواصلاتی بوده و با توجه این مسئله بحث توسعه راه‌ها و پروژه‌های مواصلاتی ملایر از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های پروژه‌های شهرستان اظهار داشت: پیشرفت و توسعه در هر منطقه‌ای بحث راه‌های مواصلاتی بوده و با توجه این مسئله بحث توسعه راه‌ها و پروژه‌های مواصلاتی ملایر از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان است.

وی با اشاره به امتیاز ویژه شهرستان ملایر در بحث راه‌آهن بیان کرد: افزود:  راه‌آهن یک امتیاز ویژه برای شهرستان ملایر بوده  که در مبحث توسعه و پیشرفت صنعتی شهرستان نقش  مهمی دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:  مهم‌ترین مشکل بخش مواصلاتی در شهرستان به  محور ملایر به بروجرد بوده که راه مواصلاتی غرب به جنوب کشور است و متأسفانه با کندی کار همراه است.

وی گفت: امروز با  توجه به قرارگیری در  فصل تخصیص بودجه‌ها از این پروژه‌ها به همراه ریاست سازمان و برنامه بودجه استان بازدید شده تا آشنایی اجمالی با این پروژه ا داشته و بتوان به آن‌ها بودجه‌هایی تخصیص داد.

کاظمی  تکمیل دو پروژه فرو سیلیس را از دیگر پروژه‌های شهرستان ملایر دانست و گفت: اشتغال از مباحث مهم  و نیازهایی مهم دیگری بوده  که همه مسئولین با توصیه‌های رهبری در حال پیگیری آن هستند.

 وی گفت:  در شهرک صنعتی امام رضا  جوکار دو پروژه فرو سیلیس در حال اجرا بوده که  80 درصد پیشرفت داشته و مشکل عمده آنان تأمین 30 مگاوات برق است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:  برای تأمین بودجه انتقال برق  برای این دو مجموعه از قبل توافقی بین استانداری ، سازمان شهرک‌های صنعتی و برق باختر انجام‌شده اما این توافق با توجه به نبود بودجه  تعطیل‌شده است.

وی افزود:با توجه به قول استاندار اعتبار خط انتقال برق این دو پروژه از محل بودجه سفر ریاست جمهوری  تأمین می‌شود.

کاظمی تأکید کرد: در صورت  تأمین 30 مگاوات برق این دو مجموعه  شاهد اشتغال 200 نفر خواهیم بود.

وی تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره را از هم‌وغم اصلی دولت دانست و بیان کرد: اما مشکلات اعتباری باعث شده تا پروژه‌های مختلف نیمه‌کاره باقی بماند.

وی تکمیل استادیم 5 هزارنفره ملایر را یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرستان عنوان کرد و گفت: به این پروژه  از سفر ریاست جمهوری به همدان  50 میلیارد ریال بودجه اختصاص داده‌شده که به‌زودی ابلاغ می‌شود.

   

دیدگاه شما