نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1395 - 15:11   |   کد مطلب: 20698
فرماندار ملایر گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه 5 هزارنفری ملایر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به همدان اختصاص داده شده که به زودی تخصیص و بهمن‌ماه فاز نخست این ورزشگاه افتتاح می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های راه‌های مواصلاتی جوکار- تویسرکان و ملایر – بروجرد، ورزشگاه 5 هزارنفره، راه دسترسی زندان ملایر، تصفیه‌خانه فاضلاب شهری، استخر الغدیر و پروژه انتقال برق به شهرک صنعتی امام رضا جوکار از اولویت‌های اصلی شهرستان و استان هستند.

وی گفت: در شهرک صنعتی امام رضا دو کارخانه فرو سلیس در حال اجرا بوده که با مشکل تأمین برق مواجه هستند.

فرماندار ملایر افزود: با توجه به توافقات انجام‌شده اعتبار موردنیاز این دو پروژه تأمین‌شده و به‌زودی برق باختر برق‌رسانی و احداث پست را در این محل انجام می‌دهد.

وی گفت: اجرای این دو پروژه به لحاظ اشتغال‌زایی اهمیت زیادی دارد و با تکمی دو شرکت فرو سیلیس قریب 200 نفر اشتغال پیدا می‌کنند.

رضایی پروژه جاده زندان را یکی دیگر از اولویت‌های شهرستان دانست و بیان کرد: برای تکمیل این پروژه که به طول یک کیلومتر اجراشده با توجه به وضعیت خاص حدود 7 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار ملایر گفت: برای اجزای محور ملایر به بروجرد یک حلقه مفقودی وجود داشته که با انجام آن کلیه راه‌های مواصلاتی بین‌شهری در شهرستان چهار خطه می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه حدود 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و مقررشده از ردیف‌های ملی کمک برای تکمیل آن کمک شود.

 رضایی با اشاره به آخرین وضعیت دو پروژه ورزشی شهرستان ملایر بیا کرد: پروژه رزشی استخر الغدیر نیز از دیگر اولویت‌ها بوده این پروژه تعطیل‌شده بوده و کار احداث آن مجدداً آغازشده و با توجه به اینکه این‌یک پروژه ملی بوده و در سطح ملی به دنبال تأمین اعتبار برای آن هستیم.

وی افزود: بودجه تکمیل ورزشگاه 5 هزارنفری ملایر نیز جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری به همدان بوده که در بهمن‌ماه شاهد بهره‌برداری از فاز نخست آن خواهیم بود.

فرماندار ملایر گفت: یکی از نیازهای دیگر شهرستان تصفیه فاضلاب شهری و استفاده از پساب آن از برای آبیاری فضای سبز و درختان غیر مثمر بوده که تکمیل این پروژه نیز باید توجه شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت محور ملایر به تویسرکان بیان کرد: در میانه این محور در روستای حسین‌آباد تعریضی وجود داشته که با مالکین مذاکراتی و توافقاتی انجام‌شده و با اولین تخصیص بودجه تعریض آن انجام می‌شود تا مشکلات این نقطه حادثه‌ساز حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما