17. آبان 1395 - 11:00   |   کد مطلب: 20678
در دومین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه؛
شمیم عطر شهدا در دانشگاه آزاد ملایر پیچید
به مناسبت سالگرد شهدای گمنام آرمیده در صحن واحد ملایر کارکنان، اساتید و دانشجویان این واحد با شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ در مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد دو شهید گمنام واحد ملایر برگزار شد اساتید، کارکنان و خانواده آن‌ها، و دانشجویان واحد با حضور در مسجد دانشگاه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیت، مسئولین ادارات و دانشگاه برگزار شد دکتر ملک حسینی سرپرست واحد ضمن خیرمقدم به حاضرین بر ضرورات تداوم راه شهدا، در مسیر ولایت و تلاش در جهت خودکفایی میهن اسلامی با عنایت خاص به اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.

دکتر ملک حسینی حضور دو شهید گمنام را در واحد ما به برکت واحد دانسته بابیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس بر ضرورت هوشیاری تمام اقشار جامعه خصوصاً دانشگاهیان و التزام به ادامه راه شهدا تأکید کردند.

در این آیین خان‌زاده از یادگاران و راویان دفاع مقدس به‌عنوان سخنران ضمن بیان خاطراتی از شهدای عزیز اشاره کرد لازم است دانشجویان و دانشگاهیان با رصد هرلحظه دشمن هوشیار باشند که پاسداری از خون شهدا وظیفه همه ماست و ایستادگی همسوی با ولایت تا ظهور آقا امام زمان‌بر همه ما واجب است.

در ادامه این مراسم که با ایام شهادت حضرت رقیه (س) مقارن شده بود مراسم سوگواری بر دردانه سه‌ساله امام حسین (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار