نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آبان 1395 - 12:34   |   کد مطلب: 20656
سرپرست گروه هنری یاس کبود خبر داد؛
اجرای نمایش عاشورایی"عطش و آتش" در ملایر
سرپرست گروه هنری یاس کبود گفت: نمایش بزرگ عاشورایی عطش و آتش از بیستم آبان ماه به مدت شش شب در سالن تختی ملایر برگزار می‌شود.

مهدی روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: نمایش بزرگ عاشورایی "عطش و آتش" ‌کاری از گروه هنری یاس کبود بوده که  با نگاهی متفاوت به بازخوانی وقایع کربلا می‌پردازد.

وی افزود: در این نمایش به بخش‌هایی از حماسه عاشورا پرداخته می‌شود که کمتر به آن‌ها پرداخته‌شده است و یا از زاویه‌ای دیگر به آن‌ها پرداخته نشده است.

سرپرست گروه هنری یاس کبود با اشاره به حضور 30 تن از بازیگران تئاتر ملایر در این نمایش  بیان کرد: متن این اثر نمایشی توسط هنرمند ملایری سعید حسین پور تهیه و تنظیم‌شده است که این اثر را از هر حیث بومی نشان می‌دهد.

وی با ابراز خوشحالی از اجرای یک اثر تولیدی بومی توسط هنرمندان ملایری بیان کرد:  ازلحاظ کیفی تلاش زیادی برای این نمایش صورت گرفته است به‌طوری‌که از شهرهای اطراف نیز متقاضی اجرای این اثر می‌باشند.

روزبهانی افزود: به همراه این نمایش یک گروه موزیک حرفه‌ای به همراه نی نوازی برای  تأثیرگذاری بیشتر در این اثر بازیگران را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به زمان اجرای این نمایش بیان کرد: نمایش بزرگ عاشورایی عطش و آتش از بیستم آبان ماه به  مدت شش شب در سالن تختی ملایر برگزار می‌شود.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار