نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آبان 1395 - 22:50   |   کد مطلب: 20626
نیروهای مقاومت امروز در شمال استان حماه با تروریست ها درگیر و موفق شدند کنترل منطقه «الضهره العالیه» و برخی مناطق را در شمال غرب «تل بزام» به دست گیرند.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛ ارتش سوریه امروز جمعه با تروریستها در شمال استان «حماه» درگیر شد.

شبکه خبری «المنار» گزارش داد که نیروهای مقاومت در جریان این درگیری، موفق شدند کنترل منطقه «الضهره العالیه» و شماری از مناطق را در شمال غرب «تل بزام» به دست گیرد.

یک منبع نظامی در این زمینه اعلام کرد که ارتش سوریه تلاش تروریستها از سوری «طیبه الامام» به سوی پل «صوران» را ناکام گذاشت.

به گفته این منبع، نیروهای سوری همچنین موفق شدند نفوذ تروریستها از روستای «الزاره» به سوی «المداجن» واقع در ریف حماه را ناکام بگذارند. در جریان این علمیات شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند.

در همین راستا، «موفق أسعد» رئیس کمیته امنیتی و نظامی استان حماه نیز اعلام کرد که تروریستهای حاضر در ریف شمالی این استان از منطقه «أم حارتین تا تل زعتر، اللطامنة، مفر زیتا، الهبیط، کفر نبودة، قلعه المضیق و دامنه های غربی جبل الزاویة» تحت لوای جبهه النصره درآمدند.

اسعد همچنین اعلام کرد که تروریستها اکنون پهپادهایی در اختیار دارند که ارتش سوریه شماری از آنها را سرنگون کرده است.

وی درباره تعداد تروریستهایی که در جبهه‌های حماه حضور دارند، نیز تأکید کرد، تعداد تروریستها در شمال حماه به 11 هزار نفر می‌رسد. در شرق حماه که عناصر داعش نیز مستقر هستند 5 هزار تروریست و در جنوب «الرستن، تلبیسه، عزالدین و الحوله» نیز 4 هزار و 500 تروریست حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار