نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آبان 1395 - 23:56   |   کد مطلب: 20583
نیروهای عراقی در ادامه پیشروی‌های خود وارد شهر موصل شدند.

به گزارش ملایری ها به نقل از الفرات نیوز، نیروهای عراقی امروز سه‌شنبه موفق شدند وارد منطقه دویخله در داخل شهر موصل شوند.

شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق وارد اولین محله‌های شرقی موصل شده و در حال درگیری با تروریستهای داعشی هستند.

تلویزیون عراق ساعاتی قبل از ورود نیروهای عراقی به روستای کوکجلی در مجاورت اولین محله‌های شرقی موصل خبر داده بود.

عبدالغنی الاسدی فرمانده مبارزه با تروریسم عراق صبح امروز سه‌شنبه گفت که طی ساعات آینده اولین مناطق ساحل چپ موصل آزاد خواهند شد.

عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات مشترک عراق نیز گفت که نیروهای مبارزه با تروریسم امروز موفق شدند روستای کوکجلی و ساختمان تلویزیون موصل را بعد از وارد ساختن تلفات سنگین به تروریستهای داعشی آزاد کنند.

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق همچنین موفق شدند محله السماح در شرق موصل را از چنگ تروریستهای داعشی به‌طور کامل آزاد کنند.

از سوی دیگر طالب شغاتی رئیس مبارزه با تروریسم عراق گفت نیروهای عراقی وارد شهر موصل شدند و آزادسازی این شهر آغاز شده است.

وی افزود: کوکجلی آخرین منطقه قبل از پیشروی به داخل محلات شهر موصل محسوب می‌شود و ما در واقع وارد مرزهای اداری موصل شده‌ایم.

ارتش عراق روز گذشته از آغاز عملیات نظامی گسترده‌ای برای آزادسازی ساحل چپ موصل از سه محور خبر داد و نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روز گذشته موفق شدند روستای بزوایه در محور شرقی ساحل چپ موصل را از چنگ تروریستها آزاد کنند.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق، بامداد دوشنبه 26 مهر از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگ گروه داعش خبر داد.

نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه از آغاز عملیات آزادسازی موصل تاکنون صدها کیلومترمربع و دهها روستا را از چنگ تروریستهای داعشی آزاد کردند و به مرکز این شهر نزدیک شده‌اند.

نخست‌وزیر عراق روز گذشته در حین بازدید از یگانهای نظامی مستقر در در منطقه الشوره با بیان اینکه نیروهای عراقی به موصل بسیار نزدیک شده‌اند، گفت: سر داعش را قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار