نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آبان 1395 - 8:41   |   کد مطلب: 20568
مدیر سرمایه گذاری شهرداری ملایر گفت: پنج هزار میلیارد ریال رهاورد اجرای تفاهم نامه های همکاری در چهار حوزه اقتصادی است که وارد شهرستان ملایر می شود.

به گزارش ملایری‌ها غلامرضا کرمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: چهار تفاهم نامه همکاری با سرمایه گذاران کشور در دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان منعقد شد.
وی اظهار کرد: در زمینه احداث شهرک صنعتی صنایع دستی در منطقه آزرم روبروی شهرک منبت سهند مرویل ملایر با شرکت سرمایه گذار تفاهم نامه همکاری امضا شد.
وی افزود: همچنین برای احداث طرح تبدیل زباله با انرژی با شرکت سرمایه گذار تفاهم نامه امضا شد.
کرمی بیان کرد: علاوه بر این تفاهم نامه همکاری بین شرکت سرمایه گذاری توسعه شهرسازی و انبوه سازان البرز در خصوص اجرای طراحی و تامین سرمایه در تمامی طرح های شهرسازی به صورت زیربنایی و روبنایی شامل فرودگاه و بیمارستان منعقد شد.
وی گفت: در جریان این همایش با مشاوره مدیریتی شرکت امین نجد تهران در زمینه تامین سرمایه برای انجام طرح های کلی ملایر از منابع داخی و خارجی با چهار درصد سود و سه سال ایست سرمایه و بازپرداخت در مدت سه سال دوم تفاهم نامه همکاری منعقد کردیم.
کرمی ادامه داد: در دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری ملایر که ششم آبانماه در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد، دو پنل تخصصی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری توسعه شهری و سرمایه گذاری برندینگ ملایر و صنایع دستی با حضور متخصصان و کارشناسان ارائه شد.
وی افزود: انعقاد بیش از 10 تفاهم نامه و مذاکره همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز رهاورد نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان در 27 مردادماه بود.
مدیر سرمایه گذاری شهرداری ملایر بیان کرد: با جذب سرمایه گذاران در حوزه اقتصادی این شهرستان، ملایر هم اکنون در آستانه یک جهش بزرگ اقتصادی قرار دارد.
کرمی با بیان اینکه شرایط مهیای ورود سرمایه گذاران به این شهرستان است گفت: در حال حاضر 50 طرح پیشنهادی برای سرمایه گذاری و مشارکت با بخش خصوصی توسط دفتر سرمایه گذاری شهرداری ملایر تهیه و تدوین شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار