نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آبان 1395 - 15:30   |   کد مطلب: 20517
امام‌جمعه ملایر گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل اقدامات آمریکا که همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده دلسرد کردن کردن از انقلاب است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمع ملایر با اشاره به فرارسیدن 13 آبان ماه‌روز ملی مبارزه با استکبار اظهار داشت: آمریکا هیچ‌گاه از دخالت در امور ایران دریغ نکرده و چه قبل و چه بعد از انقلاب در امور کشور ایران دخالت کرده است.

وی با اشاره به برخی از توطئه‌های آمریکا در ایران بیان کرد: باکمی نظاره به تاریخ نقش آمریکا در جنگ تحمیلی، کودتای 28 مرداد، تحریم‌های اقتصادی، هزاران ترور در ایران، قیام 15 خرداد را خواهیم یافت.

امام‌جمعه ملایر افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل اقدامات  آمریکا که  همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده دلسرد کردن کردن از انقلاب بوده است.

وی تأکید کرد: امروز آمریکا در بسیاری از جنایاتی که در جهان رخ‌داده نقشی مؤثر داشته اما بااین‌حال نقاب حمایت از حقوق بشر و صلح و آزادی به چهره خود می‌کشد.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: در هرکجای دنیا که یک جنگ و خونریزی برپا باشد نقشی از آمریکا در آن جنگ‌خواهی دید و امروز آمریکا در جنگ‌های عراق، سوریه و یمن نقش دارد.

وی با اشاره به دخالت‌های آمریکا در برجام بیان کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی به دنبال اجرای تعهداتشان در برجام بوده اما بازهم شیطان بزرگ در این مسئله سنگ‌اندازی کرده و اجازه اجرای تعهدات را نمی‌دهد.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید فهمیده در هشتم آبان ماه بیان کرد: شهدا سرمایه‌های بزرگ انقلاب و کشور بوده و همه ما وظیفه مهمی برای اشاعه  فرهنگ شهادت علی‌الخصوص امثال فهمیده‌ها داریم.

وی با انتقاد از حذف درس رهبر کوچک از کتب درسی بیان کرد: این‌گونه اقدامات احساس امیدواری به دشمنان است و این در حالی است که دشمن از وجود درس‌های این‌گونه در کتب درسی دانش آموزان به‌عنوان یک تاکتیک یاد می‌کند.

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به وقایع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیان کرد: امام خمینی(ره) از این واقعه به‌عنوان انقلاب دوم یادکردند اما دولت بازرگان در اعتراض به این اقدام استعفا داد.

وی افزود: گاهی برخی کسانی که امثال بازرگان از ابتدای انقلاب حضورداشته در جریانی از انقلاب بازمی‌مانند و باید این جریان را به‌خوبی تشخیص داد.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به عملیات آزادسازی موصل بیان کرد: پیشروی‌های نیروی‌های عراقی در آزادسازی موصل بسیار قابل‌توجه بوده و مبارزان باید بسیار مراقب فریب‌خوردگان داعش و امریکا باشند که باعث تعلل در این عملیات نشود.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار