نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آبان 1395 - 19:43   |   کد مطلب: 20495
در اتفاقی نادر نوزادی که از طریق اورژانس هوایی از مناطق صعب العبور لالی انتقال داده می شد در آسمان شهر لالی به دنیا آمد .

به گزارش ملایری‌ها به نقل ازلالی نیوز؛ روز گذشته طی تماس تلفنی بهورز خانه بهداشت چهارکولان از توابع بخش حتی شهرستان لالی با اورژانس 115 و اورژانس مامایی مرکز بهداشت لالی ، از حال بد مادر بارداری خبر داده شد .

با دریافت این خبر بعلت کوهستانی بودن و عدم وجود جاده ارتباطی روستای چهارکولان بلافاصله هوشنگ عالی پور مسئول فوریتهای پزشکی لالی با مرکزEOC (مرکز عملیات بحران فوریتهای پزشکی استان ) تماس تلفنی برقرار و تقاضای امداد هوایی برای نجات جان مادر باردار نمود که با پاسخ مثبت مرکز عملیات بحران اورژانس استان ، بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در شهرستان لالی به زمین نشست  و به همراه ماما و تکنسین فوریتهای شهرستان  به منطقه سکونت مادر باردار عزیمت نموده و پس از انجام اقدامات اولیه  ، وی به بالگرد منتقل و به بیمارستان اعزام گردید که حین انتقال مادرباردار در اورژانس هوایی وضع حمل کرده و نوزاد دختر بدنیا آمد .

مهندس صادق سعیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان لالی گفت : خوشبختانه وضعیت سلامت مادر و نوزاد خوب است و بلافاصله هر دو  به بیمارستان منتقل شدند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار