نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آبان 1395 - 14:07   |   کد مطلب: 20457
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد؛
تحصیل 2500 دانشجو در مرکز پیام نور ملایر
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در سال تحصیلی جدید 250 دانشجو در مقطع کارشناسی و 120 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرش‌شده و دو هزار و 500 دانشجو فعال در دانشگاه پیام نور مرکز ملایر مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مرتضی مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به تحصیل دو هزار و 500 دانشجو فعال در دانشگاه پیام نور مرکز ملایر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ملایر از سال 1367 تأسیس‌شده است که در این مدت بیش از هشت هزار و 600 دانشجو از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید 250 دانشجو در مقطع کارشناسی و 120 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرش‌شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر با اشاره به جذب دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه بیان کرد: از 27 مهرماه تا 24 آبان ماه این دانشگاه بر اساس ظرفیت‌های موجود در رشته‌های مختلف پذیرش دانشجو بدون کنکور دارد.

وی گفت: در مرکز ملایر دانشجویان در 22 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی و در سه رشته مقطع ارشد مشغول به تحصیل هستند.

مرادی با اشاره به ادغام واحد پیام نور سامن به مرکز همان و ملایر بیان کرد: دانشجویان این واحد به ملایر و همدان منتقل‌شده و کارکنان آن نیز به مرکز ملایر منتقل شدند.

وی افزود: مرکز پیام نور ملایر دارای 15 عضو هیئت‌علمی بوده و 140 نفر از اساتید نیز تدریس دروس مختلف را بر عهده‌دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر کفت: رشته‌ای مدیریت، حقوق، حسابداری و روانشناسی بیشترین مخاطبان را در بین دانشجویان این مرکز داشته و بیشترین تقاضا هم در این رشته‌ها است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام‌شده در پیام نور مرکز ملایر بیان کرد: شهید حیدر ابراهیم‌خانی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر دانشجو این مرکز بوده و این افتخاری بزرگ برای این دانشگاه است.

مرادی با اشاره به انجام  بیش از 120 فعالیت فرهنگی در دانشگاه پیام نور ملایر اظهار کرد: 10 کانون فرهنگی، 14 انجمن علمی و دفتر نهاد رهبری در این مرکز فعال هستند.

 وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر جشنواره‌های مختلف کشوری توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور ملایر بیان کرد: دو دانشجوی این مرکز به نام نوید امیدیان و مسلم شریفی در جشنواره سراسر ایده شغل رتبه اول کشور را به دست آوردند.

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر افزود: این دو دانشجو به همراه استاد رشته کامپیوتر خام موسوی موفق به کسب رتبه سوم مسابقه شهر هوشمند در کشور شدند.

وی گفت: کسب تیم برتر در جشنواره حرکت توسط خانم‌ها جعفری و صفری با دستگاه میوه و سبزی خشک‌کنی از دیگر افتخارات دانشجویان این مرکز است.

مرادی با اشاره به کسب 11 رتبه برتر استانی و کشوی در مسابقات قرآنی توسط دانشجویان این دانشگاه بیان کرد: در مسابقات ورزشی دانشجویان سراسر کشور امیرمهدی راعی در رشته بدمینتون مقام اول کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار