نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آبان 1395 - 13:35   |   کد مطلب: 20456
فرماندار ملایر گفت: دو شهرستان ملایر و فلاورجان به‌عنوان پایلوت طرح کرامت برای مبارزه با مواد مخدردر کشور انتخاب شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در ستاد مبارزه با مواد مخدر ملایر اظهار داشت: طرح کرامت با همکاری سازمان بسیج و ستاد مبارزه با مواد مخدر در کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بیان کرد: به حداقل رساندن آلودگی و عرضه مواد مخدر با استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و نهادهای فرهنگی شهر اجرا می‌شود.

فرماندار ملایر  مبارزه همه‌جانبه در حوزه توزیع مواد مخدر را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت: سیاست کلی اجرای این طرح ایجاد یک قبح اجتماعی و اخلاقی در جامعه نسبت به مواد مخدر است.

وی کاهش بیماران معتاد در جامعه، شهری عاری از اعتیاد، تنفر و انزجار همگانی از مواد مخدر و درمان بیماران به اعتیاد و بازگشت آنان به جمعه را مهم‌ترین چشم‌انداز طرح کرامت بیان کرد.

رضایی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را از اولویت‌های اصلی کشو و نظام عنوان و بیان کرد: پس از تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین اولویت کشور مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

وی گفت: مواد مخدر ریشه بیساری از آسیب‌های اجتماعی بوده  و اقدامات متعددی تاکنون در این حوزه انجام شده است اما به‌اندازه کافی بازدارنده نبوده است.

فرماندار ملایر گفت: شهرستان ملایر سال گذشته نیز به‌عنوان پایلوت مبارزه با مواد مخدر بوده و اقدامات مؤثری در این راستا انجام شد.

وی افزود: این طرح نیز که قرار بوده به در تمامی شهرهای کشور اجرایی شود در مرحله اول در دو شهر ملایر و فلاورجان اجرا می‌شود.

رضایی گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای اجرای این طرح بسیج شده تا این طرح با موفقیت در شهرستان اجرایی شود که اجرای موفق آن الگویی برای سایر نقاط کشور شود.

وی گفت: در اجرای طرح کرامت هفت کارگروه برای مقابله با مواد مخدر تشکیل‌شده که علاوه بر مقابله جدی با توزیع مواد مخدر با آگاه‌سازی  گفتمان سازی بتوان مردم را از این آسیب دور کرده و بیماران اعتیاد را پس از درمان توانمندسازی کرده و به آغوش جامعه بازگرداند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار