نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آبان 1395 - 7:42   |   کد مطلب: 20446
مربی تیم ووشو ملایر گفت: ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی ووشو سبک خواچوان قهرمانی کشور در قزوین موفق به کسب شش مدل رنگارنگ شدند.

محمد شاهسوند در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو کشور اظهار داشت: رقابت‌های ووشو سبک خواچوان قهرمانی کشور به مدت دو روز در شهر قزوین و در رده‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگ‌سال کشور در دو بخش تالو و ساندا برگزار شد.

وی افزود: ورزشکاران باشگاه بقیة‌الله شهرستان ملایر در قالب تیم استان همدان با  هفت  شرکت‌کننده در رده سنی نوجوانان در این مسابقات حضور داشتند.

مربی تیم ووشو ملایر گفت: تیم ملایر در این مسابقات  با سرپرستی و مربیگری استاد محمد شاهسوند(رئیس خواچوان ووشو استان همدان) و مربیگری سجاد شاهسوند  موفق به کسب یک مدال طلا و پنج مدال برنز شد.

وی با اشاره به مدال‌آورانتیم ملایر در این مسابقات بیان کرد: امیرحسین فراهانی ورزشکار طلایی تیم ملایر در این رقابت‌ها بود و با غلبه بر تمامی حریفان مدال طلا را به گردن آویخت.

شاهسوند گفت: علی کولیوند، رضا ترکمن، امیررضا پارسا، امیرمحمد صفری و محمدمهدی فرمانی هم در این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی گفت: در این رقابت‌ها کمیل قنبری از داوران خوش‌نام ملایری به‌عنوان داور در این مسابقات حضور داشت و داوری مسابقات مختلف را انجام داد.

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار