نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1395 - 20:21   |   کد مطلب: 20392
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه افزایش حضور زائرین در ابعین امسال نسبت به سال‌های قبل بیشتر خواهد بود، گفت: برنامه‌هایی برای تردد زائرین کشورهای آذربایجان، پاکستان ،بنگلادش و ترکیه از طریق مرز جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است.

 به گزارش ملایری‌ها به نقل از کوله بار: سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص برنامه ای مرزبانی در ایام اربعین حسینی گفت: طبق  سال های گذشته برنامه ای خوبی تدارک دیده شده و هماهنگی هایی  با مرزبانی کشور عراق برای تسهیل در رفت و آمد زائران اربعین حسینی صورت گرفته است .

وی ادامه داد: تمامی سفرهای زمینی از طریق 3 مرز شلمچه، چزابه و مهران انجام خواهد شد و به منظور هماهنگی نزدیکتر در روزهای آتی به کشور عراق خواهیم رفت.

سردار رضایی اظهار داشت: در سطح ملی هم اقدامات خوبی در این زمینه اندیشده شده که در مرزهای محل ترد زائرین اجرا خواهیم کرد.

رضایی با بیان اینکه چند روز مانده به اربعین حسینی اقدامات مشترک را با مرزبانی عراق اجراء خواهیم کرد، اظهار داشت: در  مرز های شلمچه، چزابه و مهران حضور خواهیم یافت و با همکاری و هماهنگی مسئولین پایانه ها زمینه های تسهیل تردد زائرین را فراهم خواهیم نمود.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه افزایش حضور زائرین در ابعین امسال  نسبت به سال های قبل بیشتر خواهد بود، گفت: برنامه هایی برای تردد زائرین کشورهای آذربایجان، پاکستان، بنگلادش و ترکیه از طریق مرز جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است.

سردار رضایی در پایان با بیان اینکه در سال‌های گذشته تجربیات خوبی در زمینه تسهیل تردد زائرین صورت گرفته عنوان کرد: از تمامی زائرین تقاضا داریم که نسبت به تهیه  گذرنامه اقدام نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار