نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1395 - 15:12   |   کد مطلب: 20389
به همت سربازان گمنام امام زمان؛
کشف محموله سنگین سلاح در شهرستان کوار
با اقدامات نیروهای اطلاعاتی، یک محموله شامل اسلحه های غیرمجاز در شهرستان کوار کشف و ضبط شد.

به گزارش ملایری ها به نقل از راه دانا؛ در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و رهگیری یک محموله سنگین سلاح غیرمجاز از استان های شمال غربی، با وارد عمل شدن نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شهرستان کوار، این محموله که شامل بیش از 90 اسلحه غیرمجاز بود، کشف و توقیف شد.

 

شایان ذکر است پس از استقرار دادگستری و منطقه انتظامی در شهرستان کوار، این شهرستان که یکی از مسیرهای عبور محموله های قاچاق و غیرمجاز از شمال و جنوب کشور بود، به محلی ناامن برای قاچاقچیان کالا و سلاح تبدیل شده بود به طوری که در چند ماه اخیر تعداد زیادی محموله قاچاق در هنگام عبور از این شهرستان توقیف و ضبط شده است.

 

کورش زارع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار بهارکوار گفت: با توجه به اینکه اکثر قتل های واقع شده در سطح کشور قتل های اتفاقی و هیجانی است، قطعاً با توزیع این محموله و در اختیار افراد قرار گرفتن آن، در مواقع خشم و درگیری های احتمالی، غالباً عواقب ناخوشایندی را بوجود می آورد و کشف این محموله، پیشگیری از جرائم زیادی را در پی خواهد داشت.

 

دادستان کوار افزود: قطعاً با بیداری نیروهای امنیتی و انتظامی، شهرستان کوار مکانی ناامن برای ناامن کنندگان امنیت خواهد بود و از خانواده ها تقاضا داریم که فرزندان خود را کنترل کرده تا در دام فروشندگان سلاح‌های غیرمجاز نیفتند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار