نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1395 - 10:33   |   کد مطلب: 20387
دبیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر گفت: دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر ششم آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

غلامرضا کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر افزود: جذب سرمایه‌گذار برای حضور در شهرستان ملایر مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است.

وی گفت: اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملایر با حضور 150 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی مردادماه در ملایر برگزار شد و نتایج خوبی به همراه داشت.

مدیر دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری ملایر گفت: در اولین همایش چندین سرمایه‌گذار جهت سرمایه‌گذاری در ملک راستان، پردازش پسماند، خانه فرش ملایر،  کلید خوردن برندینگ مبل و صنایع‌دستی ملایر، هاپیر مارکت کوثر و 15خرداد و  احداث تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر جذب شد.

وی افزود: در دومین همایش نیز سعی شده با معرفی هر چه بیشتر و بهتر ظرفیت‌های شهرستان ملایر بتوان سرمایه‌گذاران جدیدی برای شهرستان جذب کرد.

کرمی گفت: دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با همکاری ملایری‌های مقیم تهران ششم  آبان ماه با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برگزار می‌شود.

وی  افزود: این همایش در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزارشده و سرمایه‌گذاران مختلف برای حضور در آن دعوت‌شده است.

دبیر همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر گفت: شهرداری ملایر در راستای جذب سرمایه‌گذار و ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری دفتری را از تیرماه افتتاح کرده است.

وی با اشاره به همراهی دو عضو ملایری شورای شهر تهران در برگزاری این همایش بیان کرد: تدارک و پشتیبانی برگزاری همایش و  سالن همایش  با دو عضو ملایری شورای شهر تهران خانم دکتر راستگو و دکتر شاکری و نمایندگان ملایر است.

کرمی گفت: در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ملایر به مدت سه روز از سه‌شنبه 4 آبان در ورودی باغ‌موزه برپا می‌شود.

وی با تقدیر از زحمات فرماندار ملایر، نمایندگان مردم ملایر در مجلس،  شهردار ملایر و شورای شهر ملایر و ملایری‌های مقیم تهران بیان کرد: امید است بتوان در این همایش سرمایه‌گذاری‌های جدیدی برای رونق هر چه بیشتر اقتصاد شهرستان جذب کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار