نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1395 - 8:13   |   کد مطلب: 20385
در نیمه نخست امسال صورت گرفت
اهدای بیش از 5 هزار واحد خون در ملایر
مسؤول پایگاه انتقال خون ملایر از اهدای 5 هزار و 252 واحد خون توسط اهداکنندگان خون در نیمه نخست امسال در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛محمد زنداکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه شهرستان ملایر در زمینه اهدای خون جزو شهرستان‌های برتر استان محسوب می‌شود اظهار داشت: بسیاری از اهداکنندگان خون در این شهرستان از اهداکنندگان مستمر و با سابقه هستند.

وی با اشاره به مراجعه اهداکنندگان خون به پایگاه انتقال خون شهرستان از مراجعه 5 هزار و 763 نفر به پایگاه انتقال خون ملایر در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: بعد از انجام معاینات و آزمایش‌های لازم از تعداد 5 هزار و 252 نفر خونگیری انجام شده است.

مسؤول پایگاه انتقال خون ملایر بیان کرد: از تعداد مراجعه‌کنندگان 3 هزار و 63 نفر اهداکنندگان مستمر، یک هزار و 311 نفر افراد باسابقه و 878 نفر برای نخستین‌بار خون خود را به نیازمندان اهدا کرده‌اند.

وی از مراجعه 72 نفر به پایگاه انتقال خون ملایر در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و افزود: در این زمینه نیز بعد از انجام معاینات لازم 64 نفر از مراجعه‌کنندگان خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

زنداکبری با بیان اینکه خون‌های اهدایی در شهرستان و در صورت نیاز در مرکز استان استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: خون‌های اهدایی با توجه به نیاز برای بیماران هموفیلی، بیماران تصادفی، بیماران خاص و.. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار