نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. مهر 1395 - 8:00   |   کد مطلب: 20364
فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛
انهدام 3 باند سرقت لوازم خودرو در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از انهدام سه باند سرقت لوازم خودرو و دستگيري 10 نفر سارق توسط پليس ملاير خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ شعبان ترک‌نيا گفت: در راستاي شناسایی و دستگيري سارقان لوازم خودرو با انجام کار اطلاعاتي دقيق توسط ماموران کلانتري 12 و 11 تعداد سه باند سرقت شناسایی شد.

وی افزود: در مرحله نخست با هماهنگي مقام قضایی مخفيگاه سارقان توسط ماموران کلانتري 12 شناسایی و در يک عمليات ضربتي تعداد دو نفر سارق دستگير و از مخفيگاه آنها تعداد قابل توجهی اقلام سرقتی شامل سيلندر گاز CNG، ضبط خودرو، مانيتور، لاستيک، باطري و ... کشف شد.

وی ادامه داد: در تحقيقات فني و تخصصي به عمل آمده از سارقان، به 7 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

ترک‌نیا بیان کرد: در عمليات ديگری ماموران اين کلانتري مخفيگاه دومين باند سارقان خودرو را شناسایی و در يک عمليات غافلگيرانه تعداد 5 نفر سارق را دستگير و از نامبردگان لوازمي مانند کامپيوتر خودرو، دستگاه تصفيه روغن و انواع لوازم داخلی خودرو کشف کرده و سارقان پس از بازجویی به 3 فقره سرقت اعتراف کردند.

وي در ادامه  از شناسایی سومين باند سارقان خودرو توسط ماموران کلانتري 11 خبر داد و افزود: در همين ارتباط  تعداد سه نفر سارق در مخفيگاهشان شناسایی و با هماهنگي مقام قضایی دستگير شدند که در مجموع ضمن تشکيل پرونده، هر 10 نفر سارق تحويل مقامات قضایی شدند.

ترک‌نيا در پایان گفت: شهروندان ضمن مجهز کردن خودروها به سيستم ضدسرقت، از پارک کردن آن در نقاط خلوت و متروکه خودداري کرده و در صورت رؤيت هر گونه رخداد مشکوک پليس را در جریان قرار دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار