نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مهر 1395 - 14:57   |   کد مطلب: 20346
در مراسمی ضمن تقدیر از زحمات هشت‌ساله مهدی رضایی در اداره ورزش و جوانان ملایر غلامحسن اکبری به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان ملایر معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان ملایر پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کار ملایر برگزار شد.

مهدی رضایی در این آیین توجه به سه اصل حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری، توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تکریم پیشکسوتان را اساس کار خود در طی مدت هشت سال مدیریت ورزش ملایر بیان کرد.

وی گفت: اگر در طی این مدت اقدامی انجام‌شده و توفیقاتی به‌دست‌آمده است ماحصل همین سه اصل اساسی در کار بوده است.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به سخنان و توجه رهبری به امر ورزش بیان کرد: مقام معظم رهبری اگر به ورزش را امر به ورزش را امربه‌معروف دانسته تو و در بسیاری از سخنان و پیام‌های خود به ورزش اهمیت ولایی نشان داده‌اند.

وی  ورزش را شاه‌کلید مقابله به جنگ نرم دشمنان  عنوان کرد و گفت: ورزش نقشی مؤثر در برابر مشکلات و ناهنجاری‌ها داشته و یکی از عوامل مؤثر در مقابله با چالش‌های اجتماعی است.

رضایی در شهرستان ملایر 61 هیئت ورزشی فعالیت کرده که 11 رشته آن دارای مدال‌های جهانی و 30 رشته  آن دارای مقام‌های کشوری هستند.

وی با اشاره به نام‌گذاری تمامی سالن‌های ورزشی ملایر به نام شهدا بیان کرد: 67 کمیته ورزشی روستایی در ملایر فعال است.

سعید کتابی هم در این آیین گفت: مدیریت شهرستان نظری به جابه‌جایی رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نداشته و با توجه به در نظر گرفتن سمت جدید برای آقای رضایی این تغییر انجام شد.

وی ورزش را یکی از مسائل مهم کشور در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: هر چه در ورزش هزینه شود نوعی سرمایه‌گذاری بوده و ورزش از انحرافات و کج روی‌های جامعه جلوگیری می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های اصلی دولت بوده که در این راستا به مسائل اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه‌ای شده است و ورزش نیز یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی است.

وی گفت: دولت توجه خاصی به ورزش داشته و اعتبارات خوبی به آن اختصاص داده است که حضور موفقیت‌آمیز ورزشکاران  در مسابقات جهانی و المپیک تائید کننده این امر است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات هشت‌ساله مهدی رضایی در اداره ورزش و جوانان ملایر غلامحسن اکبری به‌عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان ملایر معرفی شد.

گفتنی است؛ غلامحسن اکبری دارای اصالتی ملایر بوده که مدت 24 سال در ورزش استان مرکزی و اراک حضورداشته است و رئیس اداره توسعه و منابع استان مرکزی آخرین سمت وی بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار