نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. مهر 1395 - 14:32   |   کد مطلب: 20345
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در شش ماه نخست امسال 250 نفر از ورزشکاران همدانی به اردوهای تیم‌های ملی دعوت‌شده‌اند و 60 نفر به عضویت این تیم‌ها درآمده‌اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ رسول منعم در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به پیشرفت ورزش استان همدان سال‌های اخیر با توجه به همه مشکلات و تنگناها اظهار داشت: حضور پنج نماینده از استان همدان در رقابت‌های المپیک و پاراالمپیک و کسب یک مقام پنجمی گواه این پیشرفت است.

وی از کسب 900 مدال ملی توسط ورزشکاران استان هدان در سال 94 خبر داد و بیان کرد: در سال 94 ورزشکاران استان همدان موفق به کسب 90 مدال رنگارنگ فراملی و بین‌المللی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به عملکرد ورزشکاران استان در شش‌ماهه نخست امسال بیان کرد: در این مدت 250 نفر از ورزشکاران همدانی به اردوهای تیم‌های ملی دعوت‌شده‌اند و 60 نفر به عضویت این تیم‌ها درآمده‌اند.

وی افزود: در شش‌ماهه  نخست امسال ورزشکاران همدانی موفق به کسب 400 مدال کشوری و ملی و 25 مدال بین‌المللی شده‌اند.

منعم از حضور مربیان در کنار تیم‌های ملی در عرصه‌های مختلف را نقطه روشن دیگر  در ورزش استان دانست و بیان کرد: نمونه بارز این مربیان خانم خدابنده لو بوده که به‌عنوان مربی تیم ملی تیراندازی کشور در المپیک حضورداشته و که وضعیت حجاب آن موردتوجه رهبری قرار گرفت.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره کاروان ملی المپیک بیان کرد: مقام معظم رهبری خانم خدابنده لو را پیشانی درخشان کاروان دانستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تقدیر از زحمات 8 ساله مهدی رضایی در ورزش ملایر بیان کرد: ارادت و احترام آقای رضایی یکی از رموز موفقیت وی در این عرصه بوده است.

وی افزود: ملایر دارای ظرفیت‌های بالایی در ورزش بده و زیرساخت‌های خوبی در این شهرستان انجام‌شده است و امید است با مدیریت جدید پیشرفت ملایر در ورزش با تعامل و همکاری همچون گذشته بیش‌ازپیش باشد.

منعم گفت: آقای غلامحسن اکبری نیز از ورزشکاران ملایری بوده که سابقه مدیریت 24 ساله در استان مرکزی را دارا بوده و سابقه سه سال مدیریت اداره ورزش اراک را دارا است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار