نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مهر 1395 - 8:47   |   کد مطلب: 20277
مدیر کمیته امداد خبر داد
اجرای طرح «احسان حسینی» همزمان با محرم
مدیر کمیته امداد ملایر از اجرای طرح «احسان حسینی» و حامی یابی هم‌زمان با ایام محرم توسط کمیته امداد این شهرستان در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبرنگار فارس؛علی کولیوند در ملایر ضمن تسلیت ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: ائمه اطهار همواره در دستگیری از مظلومان و انفاق الگو و سرمشق برای همه ما هستند.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد ملایر در بخش‌های مختلف بیان کرد: یکی از طرح‌های کمیته امداد طی سال‌های گذشته اجرای طرح «احسان حسینی» در ایام محرم با هدف دستگیری از مظلومان و نیازمندان بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر گفت: این طرح با هدف جمع‌آوری نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران و با کمک هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم در در دهه اول محرم سال گذشته گفت: در این راستا بیش از 17 میلیون تومان کمک‌ نقدی و میزان زیادی کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

کولیوند از پیش‌بینی جمع‌آوری 25 میلیون تومان کمک نقدی خیران و نیکوکاران در قالب طرح «احسان حسینی» در دهه اول محرم امسال خبر داد و گفت: نذورات و کمک‌های غیرنقدی نیز در قالب سبد غذایی و غذای گرم بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.

کولیوند با اشاره به اجرای طرح تا پایان ماه صفر خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب این طرح به مراکز مرتبط با طرح و یا کمیته امداد ملایر تحویل دهند.

مدیر کمیته امداد ملایر در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار حامی در ملایر ایتام و کودکان طرح محسنین تحت پوشش این نهاد را حمایت می‌کنند، از اجرای طرح حامی‌یابی توسط این نهاد خبر داد.

وی گفت: پایگاه‌های حامی‌یابی این نهاد در روز جمعه هم‌زمان با همایش شیرخوارگان حسینی در حسینه سیدالشهدا(ع) ملایر آماده جذب حامیان هستند.

دیدگاه شما