نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. مهر 1395 - 14:03   |   کد مطلب: 20263
در مراسمی در دفتر فرماندار ملایر محمدرضا ترکاشوند به‌عنوان رئیس جدید آب و فاضلاب روستایی ملایر معرفی شد.
ترکاشوند آب و فاضلاب روستایی ملایری ها

به گزارش ملایری‌ها؛ در مراسمي که در دفتر کار فرماندار ملاير برگزار شد محمدرضا ترکاشوند بار ديگر به آبفار ملاير بازگشت و جاي رهام برخورداري را گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير در مراسم توديع و معارفه رئيس شرکت آب و فاضلاب روستايي ملاير ضمن تأکید بر به سرانجام رسيدن مجتمع‌هاي آب‌رسانی روستايي گفت: به نتيجه رسيدن اين مجتمع‌ها بسياري از مشکلات را برطرف مي‌کند.

عبدالعظيم رضايي با اشاره به اينکه مشکل آب روستايي خوشبختانه هیچ‌گاه در شهرستان حاد نبوده است افزود: نسبت به اينکه براي مردم درزمینهٔ آب مشکلي ايجاد شود همواره حساسيت وجود داشته و دارد.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب روستايي استان همدان نيز از انجام اقدامات مثبت از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري در شهرستان ملاير خبر داد.

مهندس سيد مصطفي هاشمي يکي از مزيت‌هاي مجتمع‌هاي آب‌رسانی را بالا بردن ميزان تحمل ريسک شبکه دانست و افزود: باوجود مجتمع‌هاي آب‌رسانی ما مي‌توانيم ريسک‌هاي بزرگ را تحمل‌کنیم بدون اينکه مشکلي به وجود بيايد.

وي در ادامه از بخشداران و دهياران نيز خواست تا در خصوص پرداخت آب‌بها مصرفي روستائيان به اين شرکت کمک کند.

رئيس سابق شرکت آب و فاضلاب روستايي ملاير نيز در ادامه اين جلسه با اشاره به اينکه در ملاير بيش از 8 روستا با تانکر آب‌رسانی مي‌شد گفت: اين تعداد در یک سال گذشته به صفر رسيده است.

رهام برخورداري همچنين با اشاره به اينکه در طول دو سال گذشته بيش از 70 روستا تغيير پمپ داشته‌اند گفت: در طول اين مدت با روستائيان و دهياران در زمينه‌هاي ازجمله کلرزنی رودررو صحبت شده تا متقاعد شوند.

گفتنی است؛ ترکاشوند سابقه رياست شرکت آب و فاضلاب روستايي تويسرکان را نيز دارد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار