نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مهر 1395 - 12:59   |   کد مطلب: 20228
مربی تیم کاراته شاهین ملایر گفت: تیم کاراته ملایر در دومین دوره از مسابقات سبک‌های آزاد کاراته استان همدان موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شد.

امین باباجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین دوره از مسابقات سبک‌های آزاد کاراته استان همدان در خانه کاراته برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۸۱ کاراته کا از تیم‌های مختلف استان و در رده کمربندی و در دو رده نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

مربی تیم کاراته شاهین ملایر افزود: تیم کیوکوشین شاهین ملایر به نمایندگی از شهرستان ملایر در این رقابت‌ها حضورداشته و موفق به کسب جایگاه سوم این مسابقات شد.

وی گفت: تیم شاهین ملایر در این مسابقات با درخشش ورزشکاران خود در دو رده سنی موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شد.

باباجانی گفت: تیم ملایر در این مسابقات قهرمانی کاراته آزاد استان موفق به کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز شد.

وی با اشاره به مدال‌آوران ملایر در این مسابقات بیان کرد: سبحان ابراهیم بختیاری و محمد چهاردولی جایگاه نخست و مدال طلای این مسابقات را به دست آورند.

مربی تیم کاراته شاهین ملایر افزود: ورزشکاران سید حسین اسداللهی، علی ترکاشوند و سید ابوالفضل حسینی زاده در این مسابقات موفق به کسب جایگاه دوم شدند.

وی گفت: علی‌اکبر چهاردولی، محمد چهاردولی و علی چوبین مقام سوم و مدال برنز مسابقات کاراته آزاد رده کمربندی استان را به از آن خود کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار