نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مهر 1395 - 14:07   |   کد مطلب: 20214
مراسم باشکوه استقبال از محرم با حضور ورزشکاران ملایر در حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛مراسم استقبال از محرم شامگاه شنبه  با حضور ورزشکاران و مسئولین ملایردر در حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

این مراسم که همزمان با نماز مغرب و عشا آغاز شده و  و پس از نماز با تلاوت زیارت عاشورا و روضه‌خوانی مراسم زیبای سیاه پوشان و در پایان همه بر خان کرامت اباعبدالله میهمان شدند.

عبدالعظیم رضایی در این مراسم  اشاره به مظلومیت ارباب دوعالم و خاندان ایشان رسالت ادامه راه ایشان را رسالت سنگینی بر عهده همه دانست.

وی گفت: امام حسین(ع) با همراه بردن خانواده خود در این سفر پیام صلح را همراه داشته اما دشمنانی که چشمانشان را بر حقیقت  محض بسته بودند خود را به منفوران عالم تبدیل کردند.

فرماندار ملایر با تقدیراز برگزارکنندگان مراسم  افزود : من ورزشکار همه ورزشکاران ما در رزش به مولا و سرور شیعیان و یا اصحاب و خانواده اقتدا  می کنند و و این نشان دهند اتصال ورزش با مرام پهلوانی و نزدیکی معرفت ورزشکاران به معنویات و متوسل شدن به ائمه(ع) است.

 مهدی رضایی رئییس اداره ورزش و جوانان شهرستان  ملایر در پایان مراسم با تشکر از ورزشکاران و مسئولین شرکت کننده در این مراسم افزود : اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با ورود به برنامه های فرهنگی شهرستان  به عنوان یک نهاد که از نونهالی تا کهنسالی در تربیت فرهنگی ورزشی عموم می تواند مشارکت نمایند برگزاری این مراسمات الزام دارد زیرا که چنگ زدن به ریسمان هدایت الهی از مسیر توسل به ائمه می گذرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار