نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مهر 1395 - 9:48   |   کد مطلب: 20211
فرماندار ملایر گفت: همياران پليس، هم خود در زمينه رعايت قوانين، مقررات و فرهنگ ترافيک آموزش می‌بینید و هم مروج اين امر مهم در بين اقشار مختلف هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظيم رضايي در همايش فرهنگ ياران ترافيک شهرستان ملاير، با گراميداشت هفته نيروي انتظامي و تقدير از نوجواناني که نيروي انتظامي را در رسالت خطير گسترش فرهنگ ترافيک ياري می‌رسانند، اظهار داشت: حضور در کارهاي اجتماعي، به‌خصوص کارهايي که به‌منظور بهبود شرايط اجتماعي و فرهنگي ما صورت می‌بندند، فراتر از کارهاي جاريه و بسيار ارزشمند است.

وی گفت: همياران پليس، هم خود درزمینهٔ رعايت قوانين، مقررات و فرهنگ ترافيک آموزش می‌بینید و هم مروج اين امر مهم در بين اقشار مختلف هستند.

فرماندار ملایر مشارکت جوانان درزمینهٔ آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی را بسيار اثرگذار ارزيابي و گفت: رانندگي منضبط و قاعده‌مند فرهنگ اصل و اساس زندگي انسان است، به‌ویژه در کشوري چون ايران عزيز که از پیشینه‌ای غني در فرهنگ و تمدن برخوردار است.

وی افزود:  یکي از مظاهر فرهنگ عميق ایرانی  بايد رانندگي منضبط و قاعده‌مند باشد که متأسفانه علی‌رغم پیشرفت‌هایی که در اين حوزه داشته‌ایم، هنوز به شرايط مطلوب خود نرسيده است و همان‌گونه که شاهديم، بی‌توجهی برخي به ضوابط و مقررات ترافيکي و اصول معاشرت و همزيستي اجتماعي، براي سايرين ايجاد مسئله می‌کند.

رضایی گفت: ما چون خوب به يکديگر گوش نمی‌دهیم، از درک خواست‌ها و مطالبات يکديگر نيز بازمی‌مانیم و نه سخنان طرف مقابل را فهم می‌کنیم و نه می‌توانیم کارها را به‌درستی سامان دهيم، لذا بايد آداب درست زيستن را به يکديگر یادآوری کنيم که يکي از مظاهر آن فرهنگ ترافيک است.

وی پيروي از نظم در امور، انضباط و احساس مسئوليت را از مهم‌ترین احکام عقل دانست و گفت: شما فرزندان عزيز و آینده‌سازان ايران اسلامي با مشارکت در کارهاي اجتماعي، تحصيل و همراهي با خانواده و معلمين گران‌قدر خود، مسئولیت‌پذیری و نظم در امور خود را به نمايش می‌گذارید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار