نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مهر 1395 - 9:27   |   کد مطلب: 20174
فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر بوده که در این راستا در شش‌ماهه نخست امسال 820 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف‌شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ شعبان ترک نیا در جمع اصحاب رسانه با اشاره به مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی ملایر در شش‌ماهه نخست امسال اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر بوده که در این راستا در شش‌ماهه نخست امسال 820 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف‌شده است.

وی با اشاره به افزایش 208 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به شش‌ماهه نخست سال 94 افزود: در همین راستا 11 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 642 خرده‌فروش دستگیرشده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر توجه به بحث آموزش را یکی دیگر از اولویت‌های پلیس بیان کرد و گفت: در شش‌ماهه نخست امسال 217 جلسه آموزشی با سرفصل‌های آسیب‌های  فضای مجازی و ماهواره و هشدارهای اجتماعی برای 11 هزار و 607 نفر برگزارشده است.

وی گفت: برگزاری جلسات مشاوره در کلانتری‌ها یکی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی برای کاهش ارجاع پرونده‌ها به دادسرا بوده که در این راستا 597 پرونده قضایی به مشاوره داده‌شده که 529 مورد آن به سازش منجر شده است.

ترک نیا با اشاره 49 هزار 714 تماس مردمی با 110 ملایر بیان کرد: از این تعداد 17 هزار و 900 مورد آن عملیاتی شده است و مابقی آن یا تماس‌های تکراری  و مشاوره‌ای بوده است.

وی با اشاره به حضور اکیپ خواهران در خصوص عفاف و حجاب بیان کرد: در راستای برخورد با نوامیس مردم  ماشین‌های مزاحم توقیف این خودروها پنج درصد افزایش داشته و دو هزار و 600 خودرو توقیف‌شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: در شش‌ماهه نخست امسال همچنین پنج هزار  220 موتورسیکلت متخلف توسط نیروی انتظامی توقیف‌شده است.

وی از کاهش هفت‌درصدی تصادف منجر به فوت در ملایر خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال 95 24 دستگاه خودرو و 39 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در ملایر کشف‌شده است.

ترک نیا با اشاره به کشف تمامی قتل‌های انجام‌شده و دستگیری قاتلی بیان کرد: تمامی افراد متهم به قتل در ملایر بازداشت‌شده و کشف قتل در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 300 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 32 درصدی دستگیری سارقین در ملایر بیان کرد: از ابتدای سال 144 نفر از سارقین در ملایر دستگیرشده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به کاهش 29 درصدی سرقت منزل در ملایر بیان کرد: در شش‌ماهه نخست امسال 55 معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ همدان تحویل داده‌شده است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار