نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. مهر 1395 - 23:31   |   کد مطلب: 20167
والیبال کنفدراسیون مردان آسیا – تایلند
ایران 3 – چین یک / بلندقامتان والیبال، روی سکوی نخست AVC کاپ
تیم ملی ب والیبال ایران با پیروزی مقابل چین در دیدار فینال مسابقات کنفدراسیون مردان آسیا به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ پرونده رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون مردان آسیا با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران بسته شد. تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار فینال پنجمین دوره این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی چین رفت و با شکست این تیم موفق شد برای سومین بار در تاریخ این رقابت‌ها مدال طلای AVC کاپ مردان را از آن خود کند.

 
شاگردان ناصر شهنازی در این دیدار با حساب 3 بر  یک موفق شدند چین را از پیش رو برداشته و روی سکوی نخست این رقابت‌ها بایستند. پیش از دیدار فینال این مسابقات دو تیم ملی ژاپن و چین تایپه برای کسب مقام سومی در چارچوب دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ژاپن موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم ملی چین تایپه به پیروزی رسیده و عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کند.
 
به این ترتیب پنجمین دوره رقابت‌ها والیبال کنفدراسیون مردان آسیا که از یکم مهر ماه با حضور 8 تیم و به میزبانی کشور تایلند آغاز شده بود، با مشخص شدن چهره تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. در پایان این مسابقات تیم‌های ایران، چین و ژاپن به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات رسیدند و ‌تیم‌های چین تایپه، قزاقستان، استرالیا، تایلند و کره جنوبی به ترتیب در رده‌های پنجم تا هشتم ایستادند.
 
تیم ملی ب والیبال ایران با هدایت ناصر شهنازی در پنجمین دوره این رقابت ها حاضر شده بود و موفق شد با ایستادن روی سکوی نخست این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار