پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

7. مهر 1395 - 23:15   |   کد مطلب: 20162
امام جمعه ملایر با بیان اینکه پیام دفاع مقدس حضور با بصیرت در صحنه‌ها است، گفت: هفته دفاع مقدس برای این است که به داشته‌های خود برگردیم وآن را چراغ راه آینده خود قرار دهیم.
به گزارش ملایری‌ها به نقل از خبرگزاری بسیج ، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در یادواره شبی با شهدای گمنام در حوزه علمیه برادران ملایر بیان داشت: باید بدانیم نعمت جمهوری اسلامی با چه سختی به دست ما آمده است و قدر این نعمت ارزشمند را بدانیم.

وی افزود وقتی انسان بداند برای انقلاب چقدر هزینه داده شده است دیگر به هیچ قیمتی و از هیچ کسی قبول نمی‌کند این انقلاب کم رنگ شود.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از هیجانات و احساسات نشأت نگرفته بود بلکه بر آمده از متن اعتقاد بود و برای این بود که انسان استقلال و عزت از دست رفته خود را بازیابد و کدام عاقلی برای احساساتش جان خود را فدا می کند.

وی یادآور شد: حجربن عدی‌ها و میثم تمارها زبانشان بریده شد اما دست از حضرت علی(ع) و اولاد علی(ع) نکشیدند و این احساسات نبود.

برقراری ابراز داشت: در دوران اسارت دشمن نمی‌گذاشت اسرا نماز بخوانند اما آنها نماز جماعت برپا می‌کردند با اینکه می‌دانستند چه برسرشان می‌آورند.

امام جمعه ملایر عنوان کرد: هفته دفاع مقدس برای این است که به داشته‌های خود برگردیم وآن را چراغ راه آینده خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌اند، ادامه داد: شهدا از ما غافل نیستند و به ما بشارت می دهند که مدال شهادت مزد جهاد و مقاومت است.

برقراری با بیان اینکه پیام شهدا این است که از تحریم اقتصادی دشمن نترسید و آب به آسیاب دشمن نریزید، گفت: پیام دفاع مقدس حضور با بصیرت در صحنه ها است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار