نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مهر 1395 - 14:00   |   کد مطلب: 20135
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه پراید با 10 سرنشین دانش آموز در بخش جوکار ملایر توقیف شد.

به گزارش ملایری‌ها سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راننده یک دستگاه پراید برای انتقال دانش آموزان به مدرسه، 10 دانش آموز را در داخل این خودرو سوار کرده بود که توسط ماموران پلیس راه توقیف شد.
وی اضافه کرد: سرویس های مدارس اجازه ندارند بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودرو اقدام به جابجایی مسافر به ویژه دانش آموزان کنند.
وی به خانواده ها توصیه کرد: از سرویس های مدارس که بیش از ظرفیت مسافر سوار می کنند استفاده نکنند چون در صورت بروز سانحه بیمه پاسخگوی آنان نخواهد بود.
رئیس پلیس راه همدان اظهار کرد: رانندگانی که اقدام به سوارکردن مسافر بیش از حدمجاز می کنند تسلطی به رانندگی نداشته و قدرت تحرک آنها پایین می آید.
به گزارش ایرنا سرهنگ عزیزی گفت: برخی از مدارس روستایی بصورت مجتمع اداره شده و دانش آموزان چند روستا در آن مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: سرویس های مدارس فعال در این مناطق اقدام به سوار کردن دانش آموزان در وسیله نقلیه بیش از حد مجاز می کنند که در صورت بروز سانحه بیمه بر اساس ظرفیت مسافر خودرو دیه پرداخت می کند.
وی تاکید کرد: عوامل پلیس راه اینگونه تخلف ها را رصد کرده و خودروهای فاقد برچسب مدارس و خودروهایی که بیش از ظرفیت مسافر سوار می کنند را اعمال قانون می کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار