فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

3. مهر 1395 - 13:16   |   کد مطلب: 20118
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: دو برادر قاتل طلافروش ملایری و طلافروش یزدی ساعت 14 روز گذشته در همدان دستگیر شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به جزئیات قتل طلافروش ملایری اظهار داشت: در روز سوم مردادماه 95 ساعت دو بعدازظهر محمدتقی مرادی در کیلومتر 15 جاده ملایر به همدان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید.

وی افزود: پس از اطلاع از قتل این طلافروش کارهای تحقیقاتی پلیس آغاز و پس از 24 ساعت جسد مقتول کشف شد و پس‌ازآن اقدامات بر روی صحنه قتل آغاز شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت:  پس از شناسایی چهره قاتل تصویر آن در بازار ملایر نصب و به آگاهی سراسر کشور ارسال شد.

وی گفت: قاتلی طلافروش ملایری پس‌ازاین قتل از استان همدان خارج‌شده و در استان‌های شرقی حضور یافتند و در یزد نیز قتلی مشابه شگرد طلافروش ملایری انجام دادند.

مهدیان نسب با اشاره به انجام سه فقره سرقت توسط قاتلین در استان‌های شرقی بیان کرد: این قاتلین دو برادر از اهالی بومی استان بوده که دارای سابقه کیفری و آدم‌ربایی بوده‌اند.

وی با اشاره به جزئیات دستگیری قاتلین طلافروش ملایری و یزدی بیان کرد: روز گذشته و پس شناسایی محل اختفا قاتلین در یک عملیات در ساعت دو و 10 دقیقه ظهر در شهر همدان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: در عملیات دستگیری این دو قاتل از 48 ساعت قبل کارهای شناسایی با همکاری دستگاه‌های امنیتی انجام‌شده و 13 اکیپ با شلیک هفت گلوله این دو مجرم دستگیر شدند.

وی گفت: در اولین ساعات دستگیری دو برادر به جرم قتل مرحوم تقی مرادی و طلافروش یزدی اعتراف کرده و مقدار چهار کیلو و 100 گرم طلا از آن‌ها کشف شد.

مهدیان نسب گفت: مقدار طلای سرقت شده از ملایر 300 گرم  طلا که شامل 9 سرویس به ارزش 200 میلیون ریال بوده  که 100 گرم آن را در یزد به فروش رسانده بودند.

وی نحوه حضور مرحوم مرادی به کیلومتر 15 جاده همدان را نقطه مبهمی در پرونده دانست و بیان کرد: قاتلان خودزا به‌عنوان امور آگاهی معرفی کرده بوده و مرحوم را سوار بر ماشین کرده بودند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان مردم باید در مقابل کسانی که خود را مامور معرفی کرده هوشیار بوده چراکه هر مامور دو کارت شناسایی به همراه داشته و بدون حکم قضایی ماموری نمی‌تواند فردی را بازداشت کند.

وی گفت: محاکمه این قاتلان در دادستانی همدان آغازشده و دادستان ملایر نیز با حضور در آگاهی تفهیم اتهام کرده و بازسازی صحنه انجام‌شده و با دستور قضایی ملایر نیز قاتلان به یزد رفته تا برای جنایات آنجا نیز هم پاسخگو باشند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار