نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. مهر 1395 - 8:02   |   کد مطلب: 20104
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به تفکر و مشی اصول‌گرایی خود افتخار می‌کنم و این مسیر را ادامه خواهم داد.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برخی از حواشی  پیش‌آمده در دیدار با جمعی از اصلاح‌طلبان ملایر اظهار داشت: من نماینده همه مردم ملایر بوده و اصلاح‌طلبان ملایر دیدار با این گروه پس از بررسی هل روزه درخواست آنان انجام شد.

وی گفت: در این دیدار آن‌ها حرف‌های خود را زده و من نیز صحبت‌ها خود را با آنان انجام دادم  و از صحبت‌های آنان استقبال کرده تا بعداً مورد گلایه واقع نشود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پس‌ازاین دیدار با تهمت  و افترا در فضای مجازی گفته‌شده که من اصول‌گرا نیستم که این مسئله صحت نداشته و فایل صوتی این دیدار آماده برای ارائه است.

وی افزود: من به‌تمامی افکار احزاب حرمت گذاشته اما این به معنای این نیست که تفکر آزادی‌خواه اصلاح‌طلبی باشد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد:  من اصول‌گرا بوده و به اصولگرا بودن خودم افتخار می‌کنم و از تمامی  آرمان‌های اصول‌گرایی با تمام معنا در هر سنگری دفاع می‌کنم.

وی افزود:  افتخار من این است که تمام آموزه‌های رهبری و ولایت را در مجلس و کمیسیون و سخنرانی الگوی اول من  بوده برای تبیین و ترویج آن‌ها تلاش می‌کنم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: من به تفکر و مشی اصول‌گرایی خود افتخار می‌کنم و این مسیر را ادامه خواهم داد. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار