نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. شهريور 1395 - 8:36   |   کد مطلب: 20080
افتخارآفرینی دیگر توسط کاراته‌کاران ملایری؛
کسب 14 مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری در بروجرد
مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر گفت: کاراته‌کاران ملایری در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو اینویی‌ها موفق به کسب 14 مدال رنگارنگ شدند.

مهدی جانی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو اینویی‌ها با حضور 782 ورزشکار از 15 استان کشور در بروجرد برگزار شد.

وی افزود: تیم کاراته شهید عزیزی ملایر نیز به همراه تیم استان همدان در این مسابقات حضورداشته و با درخشش کاراته‌کاران ملایر موفق به کسب 14 مدال رنگارنگ شدند.

مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر افزود: این مسابقات در پنج رده سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان برگزارشده و کاراته کارا ملایری موفق به کسب شش مدال طلا، شش نقره و دو برنز شدند.

 وی با اشاره به مدال‌آوران طلایی ملایر در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو اینویی‌ها بیان کرد: پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، علی‌محمد زندپور، محمدپارسا روح‌بخش، امیر ملکی و امیر مسعود روستایی موفق به کسب مقام نخست این رقابت‌ها شدند.

جانی‌خانی افزود: محمدجواد ازناوی، یاسین زنگنه، محمدمهدی رحیمی، بهمن سایه وند، مسعود میرزایی و مهدی پورطاهری مدال نقره این رقابت‌ها و جواد عبدی و سیاوش گودرزی مدال برنز و جایگاه سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی گفت: تیم استان همدان در رده سنی نوجوانان و جوانان این مسابقات جایگاه نخست و در رده سنی امید جایگاه دوم را به دست آورد.

مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر گفت: درمجموع این رقابت‌ها تیم استان همدان پس از تیم لرستان مقام دوم رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار