نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. شهريور 1395 - 8:18   |   کد مطلب: 20048
تیم ملایر عنوان قهرمانی رقابت‌های مینی‌هندبال منطقه چهار بانوان کشور را کسب کرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛ در این دوره مسابقات که به میزبانی ملایر پایان یافت، تیم ملایر عنوان قهرمانی را کسب کرد، سنندج دوم شد و مریوان در جای سوم قرار گرفت. تیم همدان هم در این دوره از رقابت‌ها عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

 

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ملایر و سنندج به ترتیب به عنوان قهرمان و نایب‌قهرمان مینی‌هندبال منطقه چهار کشور جواز صعود به پیکارهای کشوری را کسب کردند.

 

هندبال ملایر با کسب نتایج درخشان در این دوره از رقابت‌ها توانست بالاتر از سایر تیم‌های قدرتمند منطقه غرب کشور راهی دور نهایی شود.

 

سرپرست فنی این دوره از رقابت‌ها با اشاره به بالا بودن سطح کیفی تیم‌ها گفت: تیم‌های ملایر و سنندج به لحاظ فنی مطلوب بودند و ملایر با تفاضل گل مثبت 27 توانست به عنوان تیم قهرمان راهی مرحله دوم شود.

 

مژگان ملکی اضافه کرد: سمیرا سلیمانی و اعظم بهمنی از ملایر، سحر فرجی از همدان، مژگان قهرمانی و اسرا زندیه از کردستان داوران این دوره از رقابت‌ها بودند.

 

وی گفت: تیم‌های ملایر و سنندج با کسب عناوین اول و دوم این دوره از رقابت‌ها به جمع 16 تیم برتر مینی‌هندبال کشور راه یافتند.

 

ملکی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با حضور 64 ورزشکار و به مدت دو روز به میزبانی سالن شهید روحیان مجموعه کوثر شهرستان ملایر برگزار شد.

 

ترکیب تیم ملایر در این دوره از رقابت‌ها را محنا مومنی، صبا زنگنه، فائزه تاجوک، زهرا جوکار، بهاره زنگنه، غزل کولیوند، رضوانه کریمی، محنا بهرام‌تجر، حنانه عبدالمالکی، عسل قاسمی و ملیکا اعرابی تشکیل دادند. همچنین لیلا چهاردولی سرمربی، نرگس فراهانی مربی و الهام روشن سرپرست این تیم بودند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار