نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. شهريور 1395 - 8:47   |   کد مطلب: 20033
امام جمعه ملایر گفت: هشت سال دفاع مقدس سند حقانیت جمهوری اسلامی و برآمده از شعار نه شرقی ، نه غربی، جمهوری اسلامی است.

به گزارش ملایری‌‌ها  حجت الاسلام محمدباقر برقراری در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر افزود: جوانان ایران اسلامی هزینه این شعار را با جان و خون خود پرداخت کردند و امروز به واسطه خون این شهیدان ما نزدیک به قله های افتخار هستیم.
وی اظهار کرد: شعار نه شرقی، نه غربی تثبیت شده است و امام راحل(ره) درستی این شعار را نشان داد و تاکید کرد ما بدون شرق و غرب می توانیم روی پای خود بایستیم و در هیچ برهه از زمان نیازی به غرب و شرق نداریم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز هدف از برنامه های هفته دفاع مقدس را حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری و ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به واسطه رشادت های شهدا در دفاع مقدس در اوج عزت و اقتدار است.
عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه شهدا بر اطاعت از امام راحل(ره)، ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب تاکید دارند افزود: در عرصه کنونی مقاومت، جهاد، ایثار و خودباوری دینی و ملی از جمله مسائلی است که ما به آنها نیازمندیم.
وی بر لزوم هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این برنامه ها دخیل هستند و حضور آنها می تواند در عدم بی نظمی و سوء استفاده های احتمالی موثر واقع شود.
به گزارش ایرنا رضایی اخلاق مداری را مبنای وظیفه دینی و انسانی هر فرد مسلمانی دانست و افزود: همه ما نسبت به ترویج اخلاق اسلامی و فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت مسئول هستیم و باید آن را در همه لایه های اجتماعی نشر دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز به اجرای 168 برنامه متنوع همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: هر برنامه ای که با نظم و انسجام بیشتری برگزار شود، اثرگذاری بهتری خواهد داشت.
سرهنگ داوود ابراهیمی راد رژه موتور سواری، پیاده روی خانوادگی ، دیدار با امام جمعه ملایر، غبارروبی گلزار شهدا، فضا سازی دستگاه های اجرایی و برگزاری نشست های بصیرتی را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در ملایر برشمرد.
وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در هفته دفاع مقدس افزود: یادواره یک هزارو 100 شهید دفاع مقدس شهرستان ملایر روز پنجشنبه یکم مهرماه با سخنرانی سردار یزدانی و سردار آذرنوش در سالن الغدیر ملایر برگزار خواهد شد.
31 شهریور ماه با شروع جنگ به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شد.

دیدگاه شما