نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. شهريور 1395 - 9:44   |   کد مطلب: 20019
همزمان با عید قربان صورت می‌گیرد
نظارت تیم‌های نظارتی دامپزشکی بر کشتار دام‌ها
مدیر شبکه دامپزشکی ملایر از نظارت تیم‌های نظارتی دامپزشکی ملایر بر کشتار دام‌ها همزمان با عید سعید قربان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها علی قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه همه ساله اداره دامپزشکی برنامه‌ریزی لازم را برای ذبح شرعی و بهداشتی دام‌های قربانی در روز عید قربان در دستور کار دارد اظهار داشت: امسال نیز هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اکیپ‌های نظارتی از ساعات اولیه روز عید برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند از نظارت و فعالیت چهار اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی این شهرستان همزمان با عید سعید قربان خبر داد.

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان ملایر افزود: اکیپ ثابت نظارت در محل اداره دامپزشکی و اکیپ‌های سیار نیز در میادین امامزاده عبدالله(ع)، میدان تعاون و میدان نیروی انتظامی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های اداره دامپزشکی ملایر 10 نفر شامل  سه نفر دامپزشک پنج نفر کارشناس و دو روحانی هستند که بر وضعیت دام‌ها و ذبح شرعی آنها نظارت دارند.

قلی‎زاده تصریح کرد: علاوه بر این نیز کشتارگاه ما برای کشتار دام آماده ارائه خدمات به مردم است و شهروندان برای اطمینان از سلامت دام می‌توانند دام‌های خود را در محل‌های تعیین شده و یا کشتارگاه ذبح کنند.

وی از همشهریان خواست به منظور جلوگیری از آلودگی‌های محیط و جلوگیری از  انتشار بیماری‌ها کشتار دام‌های خود را در کشتارگاه انجام دهند.

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان ملایر با بیان اینکه در روز عید سعید قربان، شماره تماس 33346664 آماده پاسخگویی به درخواست‌های مردم است  خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند موارد مشکوک کشتار غیر بهداشتی دام را به اداره دامپزشکی ملایر اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار