نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. شهريور 1395 - 9:42   |   کد مطلب: 20018
در نیمه نخست امسال انجام شد
اعطای 370 وام خودکفایی و کارگشایی در ملایر
مدیر کمیته امداد ملایر از اعطای 370 وام خودکفایی و کارگشایی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این نهاد در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی کولیوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف در راستای خدمت به مددجویان و افراد نیازمند اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات این نهاد اعطای وام به افراد نیازمند و مددجویان زیر پوشش است

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی افراد زیر پوشش یکی از مهمترین اهداف این نهاد است افزود: تاکنون تعداد زیادی از مددجویان زیر پوشش با گرفتن وام‌های خودکفایی و اشتغال از زیر پوشش این نهاد خارج شده‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر از اعطای 30 مورد وام خودکفایی و اشتغال و همچنین وام کارگشایی به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون توسط کمیته امداد ملایر خبر داد.

وی تصریح کرد: این وام‌ها شامل 125 مورد وام خودکفایی و اشتغال و 245 مورد وام کارگشایی بوده که از منابع داخلی و بانکی به افراد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر میزان وام‌های خودکفایی و اشتغال را یک‌میلیارد و 168 میلیون تومان و مبلغ وام‌های کارگشایی را نیز 374 میلیون تومان دانست.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تعداد وام‌های پرداختی خودکفایی و اشتغال تا پایان سال به بیش از 400 مورد و تعداد وام‌های کارگشایی نیز به 800 مورد برسد.

کولیوند، میزان وام‌های پرداختی خودکفایی و اشتغال را در سال گذشته 580 مورد با مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون تومان و میزان وام‌های کارگشایی را نیز 274 مورد با مبلغ 970 میلیون تومان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: وام‌های کارگشایی در راستای هزینه درمان، هزینه تحصیل، تامین جهیزیه و ... بوده و وام‌های خودکفایی و اشتغال نیز در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، قالیبافی و... به افراد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر ضمن تقدیر از توجه خیران و نیکوکاران در یاری رساندن به مددجویان زیر پوشش این نهاد از اعطای 16 رأس گوسفند برای ذبح و قربانی و توزیع گوشت آن به مددجویان زیر پوشش این نهاد در دو روز گذشته خبر داد.

وی یادآور شد: این تعداد گوسفند به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا شده است که پیش‌بینی می‌شود تا روز عید قربان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما