نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. شهريور 1395 - 9:26   |   کد مطلب: 20015
مربی تیم کیک بوکسینگ ملایر خبر داد:
درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات آزاد رینگی کشور
مربی تیم کیک بوکسینگ ملایر گفت: ورزشکاران ملایری در مسابقات آزاد رینگی کشور در شیراز موفق به کسب نه مدال رنگارنگ شدند.

محمد شاهسوند در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به درخشش ورزشکاران ملایری در مسابقات آزاد رینگی کشور در شیراز اظهار داشت: ورزشکاران ملایری در مسابقات مبارزات آزاد رینگی قهرمانی کشور خوش درخشیده و موفق به کسب هشت مدل رنگارنگ شدند.

وی افزود: تیم ملایر این مسابقات در رده‌های سنی نوجوان، جوانان و بزرگ‌سالان و به‌منظور انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد.

مربی تیم کیک بوکسینگ ملایر افزود: تیم ملایر در این مسابقات با 9  ورزشکار حضورداشته که در پایان ورزشکاران ملایری موفق به سه مدال طلا یک نقره و چهار برنز در رده‌های مختلف سنی شدند.

وی با اشاره به مدال‌آوران ملایری در این مسابقات بیان کرد: در رده سنی نوجوانان ورزشکاران امیرحسین فراهانی  و مهدی کاظمی موفق به کسب مدال طلای اوزان خود شدند.

شاهسوند افزود: در رده سنی جوانان نیز ورزشکاران ملایری امیرحسین نصیری، سینا قربانی و محمدرضا مالمیر مدال برنز این مسابقات را از آن خود کردند.

وی با اشاره به نتایج رده بزرگ‌سالان بیان کرد: در این رده  مهدی عابدی مقام اول، سجاد شاهسوند مقام دوم و رامین امانی مقام سوم مسابقات را به دست آوردند.

مربی تیم کیک بوکسینگ ملایر گفت: نفرات اول و دوم رده بزرگ‌سالان به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شدند.

وی افزود: مهدی عابدی و سجاد شاهسوند با کسب مقام‌های اول و  دوم این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

شاهسوند افزود: تیم ملایر در این مسابقات با نام شهدای مدافع حرم و با حمایت های بنیاد شهید به این مسابقات اعزام شد و در این مسابقات به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

وی گفت: در پایان این مسابقات محمد جوادحسینی به عنوان بازیکن اخلاق تیم ملایر انتخاب شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار